1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه

1 خرداد 1396
  • 2

مهندس هاشم یکه زارع اظهار کرد: پس از آنکه طرح پیش فروش محصول دناپلاس ایران خودرو چندی پیش و یک روز پس از افتتاح خط تولید آن توسط رئیس جمهوری اجرا شد، تحویل سری نخست این محصولات از مردادماه آغاز خواهد شد.

 تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه

وی افزود: همانطور که در مراسم آغاز تولید انبوه دناپلاس اعلام شد، ۱۶دستگاه نخست دناپلاس خروجی از خطوط تولید ایران خودرو، به خانواده های آتش نشانان پلاسکو اهدا خواهد شد.

مهندس یکه زارع گفت: هزینه خرید این خودروها توسط کارگران و صاحبان کارگاه ها و کارخانه های قطعه سازی بخش خصوصی و کارگران گروه صنعتی ایران خودرو تامین شده که مردادماه تحویل خانواده شهدای آتش نشان پلاسکو خواهد شد.

گفتنی است، دنا پلاس، محصولی است که با همت و بهره گیری از دانش فنی متخصصان ایرانی و تکنولوژی روز دنیا در گره صنعتی ایران خودرو تولید شده است. این محصول مطابق با فناوری های نوین خودروسازی به روز رسانی شده است.

منبع : دنیای خودرو



نظرات

  • علی علی (9 تیر 1396 ساعت 23:43)

    با ورود خودروهای چینی ایران خودرو هم مصمم بر اون شده که خودروهایی با نمای داخلی زیبا و به روز اما از لحاظ قدرت و کشش و هماهنگی گیربکس و سیستم تعلیق و پلت فرم 405 موتور ef7 سمند قدیمی و به روز نیست کالبدی تازه با روحی خسته ودرگیر التیام زمان!!!

  • مهدی مهدی (2 خرداد 1396 ساعت 12:00)

    از بغل رو گلگیر ضعف طراحی داره مربعی ضمخت اس اگه یکم شبیه النترا بشه خیلی قشنگ میشه
    چراغ جلو و عقب هم یکم شبیه النترا بشه عالی میشه
    موتور 2000 سی سی یا 1800سی سی با قدرت 145 اسب بخار بشه عالی عالی
    من قول میدم یکی بخرم
    الان ال نود سال 91 دارم تمیز راضیم