1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ جدید معرفی شد + عکس

داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ جدید معرفی شد + عکس

30 مهر 1397
  • 1

داچیا یک‌بار دیگر خودروی تولید محدودی را بر پایه‌ی ساندرو استپ وی معرفی کرده است.

این برند در ماه جولای چالش جالبی را به راه انداخت و از طراحان جوان خواست تا ظاهر جدیدی را برای این هاچبک مرتفع در نظر بگیرند. سه نمونه از طراحی‌های معرفی شده به فینال راه یافتند و در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 در معرض دید عموم قرار گرفتند؛ اما عموم مردم هم باید یکی از این سه خودرو را با رأی‌گیری اینترنتی به عنوان خودروی برنده‌ی نهایی انتخاب می‌کردند.

 داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ جدید معرفی شد + عکس

بیش از 100 هزار نفر به‌صورت آنلاین رأی دادند و این طراحی اسکیپ Flora Jammes بود که به عنوان برنده نهایی انتخاب شد. این خودرو حدود 38 هزار رأی را به خود اختصاص داده بود. طراحان دو خودروی دیگر نیز به‌صورت مشترک به مقام دوم رسیدند.

 داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ جدید معرفی شد + عکس

در نهایت شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود. داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ به تعداد 400 دستگاه ساخته می‌شود و تا پایان سال 2019 در بازار فرانسه عرضه خواهد شد.

خودروی برنده چهاردهم اکتبر و در آخرین روز برپایی نمایشگاه خودروی پاریس به عموم مردم معرفی شده است. این خودرو از گرافیک و نوشته‌های اسکیپ روی کاپوت و ستون‌های B برخوردار بوده و از جمله شاخصه‌های بصری آن می‌توان به طراحی منحصربه‌فرد سقف و نوارهای سفید روی آینه‌های جانبی اشاره کرد. همچنین نوشته‌ی استپ وی نیز روی درب‌های جلو به چشم می‌خورد.

 داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ جدید معرفی شد + عکس

داچیا هیچ تصویری از کابین ساندرو استپ وی اسکیپ منتشر نکرده بنابراین انتظار نداریم که تغییر چشمگیری را در مقایسه با نسخه استاندارد ببینیم.

 داچیا ساندرو استپ وی اسکیپ جدید معرفی شد + عکس

منبع پدال


نظرات

  • خريدار استپ وي خريدار استپ وي (15 آذر 1397 ساعت 18:23)

    ماشين شكيل وخوش استيلي به نظر ميرسه ولي فكر نميكنم به اين زوديها وارد بازار ايران بسلام من خواب موندم ديرتر ميامشه به هر حال وقتي شركت هاي خودرو سازي ايران با شركتهاي خودرو سازي خارجي قرارداد مي بندند به هيچ وجه قراردادها به نفع مردم ايران نيست ودر شرايط غير معمول تماما به نفع شركتهاي خارجي است لطفا در هنگام عقد قرارداد باشركتهاي مذكور از كارشناسان حقوقي مسلط به حقوق مدني وحقوق بين الملل استفاده نماييد