1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. استقبال خوب مردم از خودروی لوکس Ds

استقبال خوب مردم از خودروی لوکس Ds

30 خرداد 1395
  • 4

فروش خودروی لوکس Ds در اواخر سال گذشته بسیار مطلوب بود و امیدواریم این فروش در سال 95 تکرار شود.

برند DS

امیر عباس سمیعی سرپرست بازاریابی شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی خودروی Ds در ایران، ضمن بیان این مطلب گفت: انتظار فروش خوب در 3 ماه اول سال متداول نیست زیرا در ماه های اولیه نمایندگان شرکت های خودروسازی و واردکنندگان خودرو به دنبال گرفتن مجوزهای جدید و یا تمدید مجوز های قدیمی هستند.

وی ادامه داد: تا زمانی که مجوز شماره گذاری های جدید دریافت نشود اتفاق خاصی در فروش خودرو نخواهد افتاد و این فاصله ای که در زمان دریافت مجوز تا صدور آن به وجود می آید میزان فروش خودرو را کم می کند.

سمیعی وجود این مشکل را منحصر به یک یا دو شرکت ندانست و افزود: تمام شرکت های واردکننده خودرو با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و ما نیز برای فروش خودروهای خود هر ساله همین روند را طی می کنیم.

سرپرست بازاریابی شرکت آرین موتور تابان تاثیر بحث دریافت مجوز را بی تاثیر در میزان فروش ماه های گذشته ندانست و گفت: بعد از بحث مجوزها، فصلی بودن فروش نیز در روند افزایشی یا کاهشی فروش خودرو تاثیر فراوانی دارد.

وی تصریح کرد: بازار اول سال زیاد خوب نیست البته به نسبت امثال خیلی بهتر بودیم اما؛ هر چه به تابستان نزدیک می شویم بازار خودرو تکان خواهد خورد و وضع فروش بهتر می شود.

سمیعی فروش خودرو در دی و بهمن 94 را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در مورد خودرو Ds بحثی که وجود دارد این است که ما در حال حاضر در حال شناساندن برند خودروی خود هستیم اما؛ در همین مدت و به خصوص در سال گذشته، میزان استقبال بسیار فراتر از پیش بینی های ما بوده است.

وی خودروی Ds را یک خودروی لوکس معرفی کرد و افزود: رنج قیمتی Ds6 وDs5 بسیار پایین است و تا به امروز این قیمت مناسب با توجه به کیفیت و امکانات خودرو، بسیار مطلوب بوده است.

منبع: پرشین خودرو



نظرات

  • علیرضا علیرضا (31 خرداد 1395 ساعت 16:38)

    اگه یه دونه از اینها توی خیابون دیدید سلام منو هم بهش برسونید، من که ندیدم هنوز توی خیابون

  • Hesaam Hesaam (30 خرداد 1395 ساعت 23:07)

    خخخ.چه از خودشونم تعریف میکنن.یه آشغال فرانسوی دیگه زو با قیمت کلان به چندتا بچه پولدار میفروشن.افتخارم میکنن.خداییش نامرد تر از اینا هیچ جای دنیا وجود نداره.

  • علی علی (30 خرداد 1395 ساعت 18:12)

    بله بله رنج قیمتاتون خیلی پایینه . بزک نمیر تابستون می آد کومبزه با خیار می آد

  • عدنان عدنان (30 خرداد 1395 ساعت 18:00)

    اره ﻫمه خریدن