1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی مشخصات کامل خودروی بورگوارد BX7 مدل 2018

معرفی مشخصات کامل خودروی بورگوارد BX7 مدل 2018

5 اسفند 1396
  • 2

بورگوارد BX7 (Borgward BX7) یک کراس اوور متوسط دو دیفرانسیل است که پیشرانه دو لیتری 224 اسب بخاری دارد. این خودرو گشتاور 300 نیوتون متری دارد و یک گیربکس شش دنده اتوماتیک قدرت آن را به چهار چرخ خودرو می رساند.

 معرفی مشخصات کامل خودروی بورگوارد BX7 مدل 2018

امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک سه نقطه ای، چراغ های جلو زنون، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه ای، حافظه شخصی سازی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، رادار نقطه کور، سیستم توقف اتوماتیک، سامانه دید شب، سیستم صوتی تصویری، ۹ بلندگو، کروزکنترل، سقف پانارومیک، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، صندلی های برقی جلو، ۷ صندلی، درب صندوق برقی، گرمکن صندلی های جلو و… در بورگوارد BX7 وجود دارد. شرکت کیان موتور وارنا متعهد شده است تا برای این خودرو گارانتی ۷ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را در نظر بگیرد.

بورگوارد نام یک برند بسیار قدیمی آلمانی است که پس از ۵۰ سال توسط کمپانی فوتون چین دوباره احیا شد.

اطلاعات فنی بورگوارد BX7 (Borgward BX7) موتور و گیربکس :

 معرفی مشخصات کامل خودروی بورگوارد BX7 مدل 2018

تجهیزات ایمنی و امکانات :

 معرفی مشخصات کامل خودروی بورگوارد BX7 مدل 2018

 معرفی مشخصات کامل خودروی بورگوارد BX7 مدل 2018



نظرات

  • کیومرث کیومرث (6 اسفند 1396 ساعت 08:34)

    مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، لامبورگینی ،ولوو، آئودی ، و.... هرکدام در جای خود نامی معتبر هستند که کشور هایشان افتخار خلق این برند ها را دارند. اما در صنعت خودرو، کشور چین علیرغم پیشرفتهای چشمگیر هنوز نتوانسته نام بزرگی در کنار بزرگان خورو خلق کند و شاید همین موجب شده که چینی ها در پی خرید برند ها هستند و نامهایی مثل MG و بورگوارد را از آن خود کرده اند. لیکن حداقل با ذهنیتی که در ایران از کالای چینی وجود دارد چینی، چینی است و همانگونه که MG GS به دلیل همین ذهنیت و نیز قیمت نا مناسب آن به توسط توسان و اسپورتیج به حاشیه رانده شد، مسئولین کیان موتور نیز نباید به واسطه اسم بورگوارد دچار خودبزرگ بینی و توهم شوند و از آنجا که قیمت 280 میلیون واقعا بی محل است و همچنین از قرار اطلاع هنوز خدمات پس از فروش فراگیر نیز تدارک ندیده اند، تکیه و تاکید بر سابقه آلمانی بورگوارد، چیزی به جز نبش قبر یک برند مرده به ارمغان نخواهد داشت.

  • behroz behroz (5 اسفند 1396 ساعت 21:27)

    سلام ادب خیلی عالیه طوری هم قیمت گذاری شده که از قشربسیار ضعیف جامعه کارگروکارمندان باحقوق 2میلیونی راحت میتونن بخرند سوارشن تو محلهای تبریز نون خشکی میاره به قیمت یکونیم میلیون توتهران گرونتره بقیه جاها هم یکمیلیون دویست الی یکمیلیون پانصد تمام قسط 30ماهه ماهی 50هزار تومن خدایا کی به داد مامیرسی که ازترس طلبکار ابرویمون درخطره وتمام مردمی که توقشر من هستند فقط زنده هستیم اما دراصل مرده محترکی هستیم که دارای مرگ تدریجی هستیم ازچین خودرو 90میلیونی شاید کمتر میارند 280میلیون که قشر ما بتونیم پراید بخریم وزودتر به بهشت برویم تا قشر پولدار لااقل باتصادف تو جاده ها از بین نرن توجامعه ما همچی برای قشر سرمایه دار لعنت برهچی دزد اختلاسگر