درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، لامبورگینی ،ولوو، آئودی ، و.... هرکدام در جای خود نامی معتبر هستند که کشور هایشان افتخار خلق این برند ها را دارند. اما در صنعت خودرو، کشور چین علیرغم پیشرفتهای چشمگیر هنوز نتوانسته نام بزرگی در کنار بزرگان خورو خلق کند و شاید همین موجب شده که چینی ها در پی خرید برند ها هستند و نامهایی مثل MG و بورگوارد را از آن خود کرده اند. لیکن حداقل با ذهنیتی که در ایران از کالای چینی وجود دارد چینی، چینی است و همانگونه که MG GS به دلیل همین ذهنیت و نیز قیمت نا مناسب آن به توسط توسان و اسپورتیج به حاشیه رانده شد، مسئولین کیان موتور نیز نباید به واسطه اسم بورگوارد دچار خودبزرگ بینی و توهم شوند و از آنجا که قیمت 280 میلیون واقعا بی محل است و همچنین از قرار اطلاع هنوز خدمات پس از فروش فراگیر نیز تدارک ندیده اند، تکیه و تاکید بر سابقه آلمانی بورگوارد، چیزی به جز نبش قبر یک برند مرده به ارمغان نخواهد داشت.
سلام ادب خیلی عالیه طوری هم قیمت گذاری شده که از قشربسیار ضعیف جامعه کارگروکارمندان باحقوق 2میلیونی راحت میتونن بخرند سوارشن تو محلهای تبریز نون خشکی میاره به قیمت یکونیم میلیون توتهران گرونتره بقیه جاها هم یکمیلیون دویست الی یکمیلیون پانصد تمام قسط 30ماهه ماهی 50هزار تومن خدایا کی به داد مامیرسی که ازترس طلبکار ابرویمون درخطره وتمام مردمی که توقشر من هستند فقط زنده هستیم اما دراصل مرده محترکی هستیم که دارای مرگ تدریجی هستیم ازچین خودرو 90میلیونی شاید کمتر میارند 280میلیون که قشر ما بتونیم پراید بخریم وزودتر به بهشت برویم تا قشر پولدار لااقل باتصادف تو جاده ها از بین نرن توجامعه ما همچی برای قشر سرمایه دار لعنت برهچی دزد اختلاسگر