1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تویوتا راو4 جدید در راه است

تویوتا راو4 جدید در راه است

8 فروردین 1397
  • 1

قطعا در دنیایی که شاسی‌بلندها محبوب می‌شوند و قدرت می‌گیرند، راو4 خودروی عجیبی است. هم دوستش دارید و هم می‌توانید به آن نقد کنید. احتمالا به عنوان یک خودروی خانوادگی و جادار بیشتر محبوب‌تان خواهد شد. اما تویوتا قول داده ظاهر مهربان خودرو را تغییر دهد و یک مدل تهاجمی‌ و پویا را به دنیای SUV های 2019 ارائه دهد.

راو4 در کلاس خود شاگردهای اول‌های زیادی دارد و باید به رقابت با مزدا CX-5، جیپ کامپس، کیا اسپورتیج، هیوندای توسان و ایکس تریل برود، بنابراین تویوتا باید شاخصه‌های رقابتی را به این خودرو خود بیفزاید. از این رو راو4 های 2019 به برخی از ویژگی‌های مدل مفهومی FT-AC مجهز شده‌اند.

اگر FT-AC را به یاد داشته باشید، به خوبی می‌دانید این مدل مفهومی یک گزینه آفرودی از تویوتا است و قرار است آینده طراحی خودروهای شاسی‌بلند این کمپانی را متحول کند. اینک این روند از راو4 آغاز شده و شما می‌توانید چراغ‌ها و سپرهایی شبیه FT-AC را در این خودرو ببینید.

تویوتا راو4 جدید در راه است

تویوتا راو4 جدید در راه است

از آنجا که FT-AC به عنوان جایگزینی برای FJ کروزرهای قدیمی معرفی شد، شاید بتوان گفت این خودرو نیز شباهت‌هایی به یکدیگر پیدا کرده‌اند.
راو4 مدل 2019 در زیر در کاپوت به یک موتور 2.5 لیتری داینامیک مجهز می‌شود که به واسطه ویژگی‌های فنی ویژه "فورس" عملکرد بهتری را از خود ارائه می‌‌کند. این موتور 2.5 لیتری با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته همخوانی دارد.

این خودرو به سامانه‌های کمک راننده مانند ترمز خودکار اضطراری، سامانه هشدار دهنده جهت ممانعت از تصادف، نگه‌دارنده بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و نور خودکار با قدرت پرتو بالا مجهز است.

خودرو از صفحه نمایشگر روبه‌روی راننده، کارپلی اپل و طیف گسترده‌ای از تجهیزات درون کابین نیز بهره می‌برد. برای دیدن این شاسی بلند تا نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس صبر کنید.



نظرات

  • مهدی مهدی (9 فروردین 1397 ساعت 20:26)

    مبارکشون....80درصد از ایرانیها فقط ازدیدن عکسش حسرت به دل میشن....برسه ایران میشه 700ملیون