1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. محموله جدید خودروهای هیوندای مدل 2018 به ایران رسید

محموله جدید خودروهای هیوندای مدل 2018 به ایران رسید

14 آبان 1396
  • 0

نخستین محموله هیوندای سوناتا LF – HEV هیبرید که از دوبی بارگیری و به مقصد بندرعباس ارسال شده بود به کشور رسید.

این خودروها که توسط شرکت پاکروسبز قشم نماینده شرکت هیوندای کره‌جنوبی خریداری و به ایران حمل شده مدل ۲۰۱۸ هستند که به زودی از دروازه‌های گمرک عبور کرده و وارد شوروم‌های پایتخت خواهند شد.

 محموله جدید خودروهای هیوندای مدل 2018 به ایران رسید

دومین محموله نیز که دیروز بارگیری شده دوشنبه به ایران وارد خواهد شد. احتمالا شرکت پاکروسبز قشم می‌خواهد سوناتا هیبریدهای LF – HEV را در نمایشگاه خودروی تهران که آذرماه برگزار می‌شود رونمایی کند.

گفته می‌شود در شرایطی که سایت ثبت سفارش مسدود است و شرکت‌های واردکننده نمی‌توانند مدل‌های ۲۰۱۸ را وارد کشور کنند این شرکت جزو اولین شرکت‌هایی است که خواهد توانست هیوندای مدل ۲۰۱۸ را از گمرک عبور دهد و به سرزمین اصلی وارد کند.

از آنجا که شرکت پاکرو سبز قشم پیش از بسته شدن سایت ثبت سفارش اقدام به ثبت هزاران دستگاه هیوندای هیبرید کرده بود بنابراین در شرایط فعلی می‌تواند خودروهایش را از گمرک ترخیص کرده و نسبت به شماره‌گذاری آنها اقدام کند.

براساس این گزارش قرار است شماره‌گذاری نخستین سری از این خودروها تا ۲۰ روز دیگر آغاز شود. همچنین روند واردات بدون دردسر این خودروها توسط شرکت پاکروسبز قشم نشان از انجام مراحل قانونی از جمله همولوگیشن است.

با توجه به هیبرید بودن این خودروها و همزمانی ورود آنها به بازار ایران، با آلودگی هوا انتظار می‌رود این خودروها بتوانند فروش خوبی را در بازار کشور تجربه کنند.

گفته می‌شود این شرکت به زودی شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای LF – HEV مدل ۲۰۱۸ را اعلام خواهد کرد.



نظرات