1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. میراژ جدید به ایران می آید

میراژ جدید به ایران می آید

4 شهریور 1395
  • 1

کامران طالبی فرد سرپرست بازاریابی آرین موتور، از ابتدای سال جاری از وضعیت بازار خودرو احساس رضایت می کرد و نوید یک تابستان داغ برای خودروسازان را می داد. حال پس از گذشت 2ماه از تابستان به سراغ وی رفتیم تا ببینیم آیا هنوز هم از این بازار راضی است.

 میراژ جدید وارد میشود

آقای طالبی فرد با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید. کمی از بازار خودرو در تابستان برای ما بفرمایید و اینکه آیا همچنان از وضعیت بازار راضی هستید؟
با سلام و تشکر از وقتی که در اختیار بنده قرار دادید. بله خوشبختانه وضعیت فروش خودرو در تابستان و در این دو ماهی که از این فصل می گذرد همانطور که قبلا پیش بینی کرده بودم، بسیار خوب بود.

آنطور که معلوم است و با توجه به رونمایی های اخیر، گروه آرین سرمایه یکی از راضی ترین واردکنندگان خودرو از بازار تابستانی است؟
فکر می کنم سایر خودروسازان و واردکنندگان نیز حس ما را داشته باشند. اما بی شک گروه آرین سرمایه نسبت به سال گذشته از وضعیت تابستان 95 رضایت بیشتری دارد.

خبر جدیدی از ورود محصول جدید برند میتسوبیشی نیست؟
چرا یک مدل میتسوبیشی جدید در راه ایران است و احتمالا تا آخر شهریور ماه به بازار ایران معرفی می شود.

کمی در مورد این تازه وارد توضیح بیشتری دهید.
این خودرو از خانواده میراژ است و با قیمتی زیر 75 میلیون تومان قرار است وارد بازار ایران شود. البته قیمت هنوز قطعی نشده اما قرار است تفاوت قیمتی زیادی بین دو میراژ نباشد.

آماری از مقدار فروش زیرمجموعه خود دارید؟
آمار عددی دقیق نمی توانم اعلام کنم اما بر اساس آماری که از بازار بدست آمده است، بعد از تویوتا و سانگ یانگ، میتسوبیشی بیشترین رشد فروش را به خود اختصاص داده است.

آقای طالبی فرد در مورد میتسوبیشی هم باید در انتظار یک رونمایی مثل DS باشیم؟
بحث برند DS فرق می کند زیرا این برند فرانسوی با شعار «من روح پیشرو هستم» وارد بازار خودرو شده است و این بدان معنی است که می خواهد در همه چیز ار رقبا پیشی بگیرد.همانطور که می دانید فرانسوی ها در هنر پیشرو هستند و برند "دی اس" از این هنر پیشرو بهترین استفاده را در طراحی های داخلی و خارجی محصولات خود می کند.

این خاص بودن برند DS چقدر به فضای نمایشگاه و یا خانهDS مربوط می شود؟
بی شک خانه دی اس اولین فرق برند ما با سایر برندهای مطرح دنیا است. خانه DS ایران سومین در جهان است و ما بعد از شانزلیزه فرانسه و شانگهای چین سومین خانه را در تهران افتتاح کردیم. استانداردهای ما در این محل زیبای نمایشگاهی همانی است که در شانزلیزه و شانگهای نیز قابل رویت است. طراحی خانه دی اس بر اساس فشن های فرانسوی است و کاملا با روح برند و محصولات DS سازگار است.

چرا برای نمایشگاه خودرو نام استور یا خانه را گذاشته اید؟
همانطور که گفتم فرانسه مهد فشن جهان است و در این کشور تمام شوهای فشن در محل هایی با نام استور یا خانه همان برند برگزار شده و هر کس Store خودش را دارد و دی اس نیز از همین رویه استفاده کرده است.

هدف اصلی از رونمایی و مراسم حواشی آن چیست؟
رونمایی خودرو بیشتر برای معرفی یک محصول جدید به جامعه خبری و رسانه ها است تا ایشان جامعه را برای ورود محصول جدید، با معرفی دقیق آن آماده کنند. افرادی که در رونمایی خودرویی هستند، یا خبرنگاران تخصصی خودرو هستند و یا از کارشناسان و علاقه مندان خودرو که توسط شرکت دعوت می شوند اما جامعه هدف در رونمایی ها، خبرنگاران هستند.

منبع:پرشین خودرو



نظرات

  • حامد حامد (5 شهریور 1395 ساعت 15:59)

    برای منکه در کودکی روی تهرون هواپیمای میراژ فرانسه رو دیدم واقعا باید چه حالی پیدا کنم وقتی یه نفر اونجا تیتر دو پهلو اینجوری میزنه احتمالا دهه هشتادیه خوب کاریش نمی شه کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!