1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. امگراند GS ؛ جدید ترین مدل جیلی در راه ایران+ تصاویر

امگراند GS ؛ جدید ترین مدل جیلی در راه ایران+ تصاویر

26 اردیبهشت 1395
  • 0

جیلی چین جدیدترین برند خود را در سگمنت هاچ بک ها با نام "امگرند GS" در دو مدل معمولی و اسپرت معرفی کرد که مدل استاندارد آن قیمتی 77 هزار و 800 یوآنی و همچنین مدل اسپرت آن هم قیمتی 108 هزار و 800 یوآنی دارد

جیلی امگراند GS

گفته شده این خودروی هاچ بک علارغم فروش نسبتا بد برادرانش در کشور، قرار است بازار خودروی کشورمان را تجربه کند که قطعا در ابتدای کار شاهد ورود مدل استاندارد از امگرند GS خواهیم بود.

در قدم اول باید گفت که شرکت خودروسازی جیلی برای تامین نیروی تولیدی این دو مدل از امگرند GS از دو پیشرانه متفاوت استفاده کرده است. پیشرانه اولی با بهره‌مندی از توربوشارژر در حجمی 1.3 لیتری ساخته شده که قدرت تولیدی آن به 130 اسب بخار و گشتاور همراه آن نیز به 185 نیوتن متر می‌رسد. پیشرانه دوم نیز بنابر گفته جیلی، موتوری 1.8 لیتری تنفس طبیعی خواهد بود که با قدرتی 133 اسب بخاری و گشتاوری 170 نیوتن متری در زیر کاپوت انجام وظیفه می‌کند، ولی نقطه اشتراکی که میان این دو پیشرانه وجود دارد، استفاده از دو جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک برای هر دو پیشرانه است که بنا بر درخواست مشتری بر روی خودرو سوار خواهد شد.

خصوصیات طراحی دو مدل استاندارد و اسپرت جیلی امگرند GS نیز با هم تفاوت‌هایی دارد که بیشترین آن‌ها در قسمت سپر جلو و چراغ پیشانی، باله انتهای سقف، خروجی‌های اگزوز و سپر عقب دیده می‌شود. قسمت داخلی این خودرو هم تمام علائم یک خودروی خوب از جمله پدال‌های الومینیومی، جنس مواد خوب، صندلی‌های چرم و همچنین صفحه نمایشگری ۸ اینچی با امکاناتی مانند سیستم اپل CarPlay و اپلیکیشن مخصوص جیلی با نام G-link را دارا است.

جیلی امگراند GS

جیلی امگراند GS

جیلی امگراند GS

منبع: پرشین خودرو



نظرات