1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. موتورسیکلت
  4. قیمت انواع موتورسیکلت دست‌ دوم + جدول

قیمت انواع موتورسیکلت دست‌ دوم + جدول

29 اردیبهشت 1393
  • 0

شاید ارزان‌تر و ساده‌تر از خودرو باشد ولی خرید آن بی‌دردسر و راحت‌تر نیست. این روزها با رشد قیمت ماشین‌سواری، این موتورسواری است که رونق گرفته. هنگام خرید موتورسیکلت کارکرده، درست مثل خرید یک موتورسیکلت نو وسواس به خرج دهید.

اگر قبلاً اقدام به خرید موتور نکرده‌اید پس حتماً در خرید این وسیله با خواندن نکاتی در این زمینه دقت به خرج داده و یا از افراد ماهر و کارشناس در حین خرید استفاده کنید. حتماً از فروشنده بخواهید چند مشت به همه قسمت‌های فلاپ بزند تا اگر قسمتی از موتور مذکور ترک داشت، مشخص شود.

از طرف دیگر، به رنگ باک خیلی دقت داشته باشید تا رنگ آن با بدنه یک دست باشد در غیر این صورت از خرید این موتور منصرف شوید. ازنظر فنی باید نهایت دقت را به کار بگیرید چراکه کیلومتر شمار خیلی راحت قابل دست‌کاری است.

به محل‌های تغییر رنگ داده اگزوز خیلی توجه کنید تا اگر بیش از حد سیاه شده بودند دریابید که کارکرد موتور خیلی بالاست و از خرید آن منصرف شوید.

توجه داشته باشید که جک موتور سالم باشد. هم چنین به کف موتور هست نگاه کنید تا نشانی از اثر روغن نباشد.

می‌توانید از فروشنده بخواهید تا با موتور مذکور دوری بزنید. در همین حال توجه داشته باشید تا چرخ جلو دچار لقی نشده باشد.

چند بار ترمز شدید بگیرید که هم از عملکرد سیستم ترمز مطمئن شوید و هم ببینید که موتور بعد از ترمز برای دوباره راه‌افتادن کند عمل می‌کند یا خیر. به صدای موتور گوش کنید تا مبادا صدای آن بی‌دلیل کم و زیاد شود.

 قیمت انواع موتورسیکلت دست‌دوم



نظرات