1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ولوو FH با کیفیت ترین کامیون تولیدی در کشور

ولوو FH با کیفیت ترین کامیون تولیدی در کشور

15 مهر 1394
  • 0

 ولوو FH با کیفیت ترین کامیون تولیدی در کشور

بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیون ولوو FH سایپادیزل با کسب نمره کیفی (۲۰.۱۶-)، توانست ضمن صدرنشینی در گروه کامیون و کامیونت های تولیدی در کشور، رکورد جدیدی در عرصه کیفیت خودروهای تجاری به ثبت برساند.

حسین ابراهیمی مدیرکیفیت شرکت سایپادیزل ضمن اعلام خبر فوق افزود: محصول ولوو FH500 ، نسل جدید کامیون های ولوو در رده کشنده با قدرت موتور500 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو 4 است که پس از 3 سال غیبت این برند پرطرفدار در ایران، از سال جاری وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور گردیده و تولید آن در شرکت سایپادیزل در حال حاضر انجام می پذیرد.

وی افزود: آخرین سری از کامیونهای ولوو FH که توسط سایپادیزل در سال 91 تولید و به بازار عرضه گردید، دارای نمره کیفی میانگین (24-) بود در حالی که در نسل جدید این محصول اروپایی، این عدد با کاهشی چشمگیر به عدد (20.16-)، ارتقاء یافته است.

ابراهیمی همچنین با اشاره به روند مناسب ارتقاء کیفی سایر محصولات شرکت سایپادیزل در شش ماهه نخست سال جاری گفت: در طی این مدت، 4 محصول دیگر این شرکت به نام های کشنده البرز T375 ، کامیونت الوند، کشنده کاوه و البرز باری R270 به ترتیب با ترتیب با کسب نمره حداقل کیفی (35-)، (35.91-)، (37.25-) و (40-) در جمع برترین کامیون های ساخت داخل کشور (منطقه کیفی خیلی خوب) قرار گرفتند.

مدیر کیفیت سایپادیزل خاطرنشان کرد: با اضافه شدن محصول جدید میدلام از خانواده رنو که از جمله خودروهای باکیفیت، کم استهلاک و پرطرفدار در کشور می باشد، نیز در آینده ای نزدیک، شاهد حضور پررنگ تر محصولات سایپادیزل در رده خیلی خوب خودروهای تجاری خواهیم بود.

گفتنی است، شرکت سایپادیزل با بیش از نیم قرن تجربه در تولید خودروهای تجاری و همکاری با برندهای مطرح دنیا نظیر ولوو تراکس، رنو تراکس و ... در سالهای گذشته موفق به کسب عناوینی همچون: برترین خودروساز تجاری کشور، با کیفیت ترین تولید کننده خودروهای تجاری کشور و واحد نمونه صنعتی و... گردیده است.



نظرات