1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خط تولید اسکانیا متوقف شد

خط تولید اسکانیا متوقف شد

19 اردیبهشت 1393
  • 0

رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت : با بررسی های کارشناسان کمیسیون مجلس و اعلام نقص فنی خودرو در حادثه قم - تهران، خط تولید نوع اسکانیای این حادثه متوقف شد.

سید مهدی هاشمی در بازدید از طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پس از وقوع حادثه تصادف اتوبوس اسکانیا در بهمن ماه سال گذشته که منجر به مرگ ۴۵ نفر و زخمی شدن ۴۷ نفر دیگر شد، این پرونده به جدیت در کمیسیون عمران مجلس بررسی و حکم به متوقف شدن خط تولید اسکانیا نوع استفاده شده در این حادثه شد.

وی با اشاره به موضوع انتقال بخشی از پایتخت به استان سمنان نیز گفت: این موضوع در حال حاضر در حد یک پیشنهاد است و کارشناسان این کمیسیون آن را در کنار دیگر پیشنهادهای انتقال قسمت یا تمام پایتخت به استان دوم بررسی می کنند.

رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی همچنین از باز بودن پرونده سقوط یک فروند هواپیمای فالکن در جزیره کیش، افزود: با وجود رشد حوادث هوایی در کشور، اعضاء کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با دقت نظر خاصی موضوع سقوط هواپیما در جزیره کیش را در دست کارشناسی فنی دارند و با عوامل موثر در رخداد این رویداد به شدت برخورد می شود.

هاشمی به طرح جدید مسکن جامع هم اشاره ای کرد و گفت: این طرح با هدف خانه دار شدن تمامی مردم به کمیسیون عمرانی مجلس ارائه شده و پس از بررسی و رفع نواقص احتمالی، برای نتیجه نهایی به صحن علنی مجلس ارسال می شود.


منبع تسنیم


نظرات