1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. با کیفیت ترین خودروهای داخی از دیدگاه مردم + جدول

با کیفیت ترین خودروهای داخی از دیدگاه مردم + جدول

27 بهمن 1392
  • 5

در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در 6 ماهه نخست امسال برای اولین بار خودروهای هیوندا آزرا بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب نمود.

نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برای دهمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافت که برای اولین بار خودروهای هیوندا آزرا در غیاب خودروهای پورشه کاین که به دلیل پایین بودن واردات از لیست حذف گردیده است بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب نمود.

در این تحقیق با 27.437 نفر از خریداران 44 خودروی سواری که از 11 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول 92 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است . که بر همین اساس در شش ماهه اول 92 برخلاف دوره‌های گزارش روند رضایت مشتریان از میانگین خودروهای سواری در مقایسه با شش ماهه دوم 91 افتی 1.0 درصدی داشته است .

از علل این افت را می توان به جایگزین شدن قطعات اصلی خودرو با قطعات چینی مشابه به دلیل تحریم صنعت خودرو عنوان کرد. در این دوره چهار خودرویMG6، کیا پیکانتو ، پارس تندر و جک (J5) برای اولین بار مورد سنجش قرار گرفته و خودروهای پورشه کاین ، مزدا2 ، آلفا رومئو ، جولیتا، کیا کادنزا و نیسان ماکسیما به دلیل عدم و یا پایین بودن تولید و واردات از لیست این سری حذف گریده است.


مردم از کدام خودروها راضی‌ترند؟

مردم از کدام خودروها راضی‌ترند؟



نظرات

  • محمد رضا محمد رضا (30 بهمن 1392 ساعت 05:53)

    آقا خودتونو مسخره کنین بی کیفیتترین خودرویی که تو ایران موجوده همون پرایدی که تو اوج جدولتون داره سیر میکنه آخه متاسفانه یکیشو دارم اینا ماشینن یا فرغون ؟حالا براش شرایط ویژه فروش نوروزی هم گذاشتین؟بابا به خدا ملت گناه دارن هم پولشون بره هم جونشون آخه انصافه؟

  • امین امین (28 بهمن 1392 ساعت 06:06)

    راستش هر جامعه ای نیاز به یه ویروس داره که مانع رشد جمعیت بشه.
    بهترین ماشینا رو ماداریم مگه چشونه ههه

  • بینام بینام (27 بهمن 1392 ساعت 22:51)

    سعید راس میگه اخه چه وضشه تا کی میخوایم از دنیا عقب بمونیم این همه پول بدیم ماشین بیخود سوارشیم

  • سعید سعید (27 بهمن 1392 ساعت 11:38)

    وقتی صنعت خودرو انحصاری باشه,وقتی تعرفه‌های واردات بالا باشه,اونوقت پراید باید 20سال تولید بشه ,405 از رده خارج اروپا ماشین روزم باشه,نیسان زامیاد 40 سال تولید بشه میگن ماشین کاربردی و بروز شده است باید هم ما از پراید و ال نود و405و... راضی باشیم. آیا مدیران صنعت خودروسازی سوار همین ماشینها میشن یا سوار محصولات تولیدی خودشون مانند سوزوکی و...ماشین های صد میلیونی میشن مگر مردم ما چه گناهی کردن.چرا باید فقط یه عده خاص سوار ماشینهای روز دنیا بشن.ببخشید یادم رفت پراید و زامیاد و 405 و.. ماشین روزن دیگه?!

  • کوروش کوروش (27 بهمن 1392 ساعت 09:07)

    خودتون فهمیدین چی نوشتین؟