1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بهره برداری از خط تولید گلگیر جلوی خودروی تیبا

بهره برداری از خط تولید گلگیر جلوی خودروی تیبا

10 اسفند 1393
  • 3

با حضور مهندس جبرئیلی، مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد سایپاپرس خط تولید مجموعه پرسی گلگیرهای جلو خودروهای خانواده تیبا در سالن مجموعه سازی این شرکت به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، راه اندازی این خط تولیدی به طور کامل با استفاده از توان تخصصی و پتانسیل های داخلی شرکت سایپا پرس با تیمی متشکل از واحدهای مربوطه در این پروژه راه اندازی و به بهره برداری رسید.

حمید جمالی، مدیر مهندسی تجهیزات سایپا پرس درباره اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص این خط تولیدی ، گفت : طرح اولیه ساخت فیکسچر این خط از شرکت سایپا اخذ شده ولی در راستای کاهش هزینه ها و بهبود طرح ، همکاران قسمت های مهندسی تجهیزات و مهندسی تولید اقدام به ساده سازی و تغییر طراحی 50 درصدی در طرح اولیه آن نموده اند.

وی در ادامه صحبت های خود به برنامه زمانبندی شده در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود : این خط در طول مدت زمان 60 روز کاری و با مجموع 1700 نفر ساعت کار مداوم طراحی ، ساخت و راه اندازی شد .

جمالی اضافه کرد : در صورت وجود MRP مناسب و تامین دستگاه گان جوش دوم، اپراتورهای این خط توانایی تولید 400 قطعه مجموعه گلگیرهای چپ و راست خودروهای تیبا را در هر شیفت کاری دارا می باشند.

مدیر مهندسی تجهیزات سایپا پرس یاد آور شد : این خط با کاهش هزینه نزدیک به 60 درصدی نسبت به قیمت پیشنهادی پیمانکار تماماً در داخل شرکت طراحی ، ساخت و راه اندازی شده که صرفه جویی بسیار مناسبی را برای شرکت به همراه داشته است.



نظرات

  • اسکالید اسکالید (22 اسفند 1393 ساعت 21:22)

    یعنی خسسسسسسسسسسسته نباشید

  • رخش جاده رخش جاده (12 اسفند 1393 ساعت 15:46)

    یعنی گلگیر تیبا وارداتی بود؟!

  • آفرین آفرین (10 اسفند 1393 ساعت 07:29)

    واقعا کی میشود یک ماشین صد در صد داخلی رسمی داشته باشیم نه اسمی ،