1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. شرکت ستکو مسئول سفارشی نمودن خودروهای سایپا

شرکت ستکو مسئول سفارشی نمودن خودروهای سایپا

6 مهر 1394
  • 0

مدیر عامل ستکو گفت: مشتریان گروه سایپا می توانند، پس از انتخاب خودرو در نمایندگی های مجاز، درخواست خود را در خصوص سفارشی کردن خودرو در خط تولید اعلام نمایند.

فرامرز طاهری مدیر عامل شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا (ستکو) در نشست خبری خود با خبرنگاران از توسعه و افزایش خدمات در حوزه آپشن خودروهای صفر خبرداد و گفت: شرکت ستکو با استفاده از دانش فنی متخصصان خود توانسته در زمینه سفارشی نمودن خودروهای صفرگروه سایپا، در راستای رضایت و تکریم مشتری اقدامات مناسبی انجام دهد.

طاهری در این نشست اظهار کرد:شرکت ستکو با تعامل و ارتباط دوسویه ای که با نمایندگی های فروش دارد با استفاده از خدمات نرم افزاری شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان پس از انتخاب خودرو نسبت به سفارشی کردن خودرو در خط تولید و اضافه کردن آپشن اقدام کنند و خودرو مورد نظر خود را از طریق نمایندگی ها در زمان تعیین شده تحویل بگیرند که این موضوع علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، در کاهش هزینه قیمت تمام شده در حوزه آپشن موثر است.

مدیرعامل شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا سایت فروش آنلاین قطعات آپشن استاندارد ویژه محصولات تولیدی و وارداتی گروه سایپا را از دیگر دستاوردهای شرکت ستکو دانست و افزود: علاقمندان به آپشنال کردن خودروهای گروه سایپا می توانند با سهولت و اطمینان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فروش قطعات آپشن استاندارد به نشانی اینترنتیWWW.AUTOSETCO.COM نسبت به انتخاب و خرید قطعه مورد نظر خود اقدام نمایند.

طرح ویژه تعویض خودرو دست‌دوم با نو

طاهری تصریح کرد: مالکین خودروهای گروه سایپا با طول عمر کمتر از ۱۰ سال می توانند نسبت به تحویل خودروی دست دوم خود به سایپا اقدام نموده و یکی از محصولات جدید سایپا را همراه با تسهیلات ویژه به عنوان خودروی جایگزین دریافت نمایند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح آن است که مرکزی رسمی برای تعویض خودروهای کارکرده وجود داشته باشد که در آن منافع مشتری رعایت شود و در گام بعدی، گارانتی نیز به خودروهای کارکرده خریداری شده از سوی متقاضیان، تعلق گیرد. بنابراین مردم می توانند با اطمینان خاطر و با گارانتی مطمئن یک خودروساز بزرگ، خودروهای دست دوم خریداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این شیوه، خودروهای دست دوم طبق استاندارد های مشخص توسط نمایندگی، بهسازی شده و با اضافه کردن گارانتی به خریداران متقاضی عرضه می‌گردد و این بهسازی می تواند اثرات مثبتی بر عملکرد خودرو و کاهش آلاینده‌های محیطی اعم از آلودگی هوا، آلودگی صوتی و کاهش خطرات و تصادفات ناشی از ایرادات فنی خودرو داشته باشد. ضمن اینکه این روش فروش، موجب ایجاد مراکزی مطمئن و مورد اطمینان خریداران و فروشندگان خودروهای کارکرده درسطح شبکه خواهد بود که نهایتا رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه به واردات خودرو به صورت CBU توسط شرکت ستکو اشاره کرد و گفت: در راستای تکریم مشتری با توجه به علایق و سلیقه های متفاوت مشتریان شرکت ستکو در چارچوب برنامه های کلان گروه خودرو سازی سایپا اقدام به واردات خودرو های با کیفیت بالا و قیمت مناسب نموده تا علاوه بر خدمات رسانی در حوزه خودرو های گروه سایپا ، شرایط مناسب را برای مشریان داخلی در خصوص استفاده از خودرو های وارداتی با گارانتی سایپا به وجود آوریم.

طاهری افزود: واردات C5واردات V5 از محصولات شرکت برلیانس چین، واردات CS35 و ایدو از جمله اقدامات این شرکت است که بر اساس بازاریابی انجام شده، خط تولید CS35 در کاشان ایجاد شده و این خودرو از اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.

مدیر عامل ستکو در ادامه با بیان اینکه نمایندگی مهندسی بازرگانی سایپا برای همکاری با شرکت سیتروئن لغو نشده است، گفت: با توجه به تحریم‌های اروپا بر علیه ایران، خودروسازان خارجی قراردادهای خود را با ایران لغو کردند و هم اکنون که اوضاع تحریم ها بهتر شده است، امیدواریم بتوانیم مجدد همکاری های خود را با شرکتهای اروپایی از سر گیریم.

طاهری افزود: وقتی که محصول خارجی در خط تولید ایران، تولید می شود، دیگر یک خودروی خارجی به حساب نمی آید و به نوعی خودروی داخلی محسوب می شود که باید تمام استانداردهای مرتبط در ایران را سپری کند تا به مرحله شماره گذاری برسد، بنابراین خودروهای چینی نیز با استانداردهای ایران تطبیق داده شده و بعد شماره گذاری می شوند.

وی در خصوص ورود خودروهای هیبریدی از برندهای چینی نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه خودروهای هیبریدی هنوز به لحاظ زیرساختی در دنیا جا نیفتاده اند، مشکلاتی در فروش دارند که در ایران نیز با توجه به نبود زیرساختها، هنوز نمی توان بر روی ورود انبوه خودروهای هیبریدی کار کرد؛ اما به هرحال با خودروسازان مختلفی برای واردات خودروهای هیبریدی مذاکراتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا گفت: به نظر می رسد که برخی اطلاعات نادرست، مردم را برای خرید خودرو منتظر نگاه داشته و آنها را به نوعی بلاتکلیفی فرو برده است، اما بعد از گذشت مدتی، مجدد تقاضاها به بازار عرضه خواهد شد، ضمن اینکه وقتی قیمت نهاده های تولید بالا می رود، نمی توان انتظار داشت که قیمت خودرو کاهش یابد.



نظرات