1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید خودرو سایپا S300 به زودی آغاز خواهد شد

تولید خودرو سایپا S300 به زودی آغاز خواهد شد

2 تیر 1393
  • 0

سه دستگاه بدنه خودرو S300 جهت انجام مراحل آزمایشی و دریافت استانداردهای مورد نظر در شرکت بن رو تولید و به بهره برداری رسید.

مهندس حسن عمو زاده-مدیر عامل شرکت بن رو با اعلام این خبر گفت: تولید و عرضه خودرو جدید S300 در سه فاز در این شرکت تعریف و اجرا شد. فاز اول که مرحله نصب و راه اندازی خطوط بود، از نیمه دوم سال 92 شروع شد و به انتها رسید. فاز دوم مرحله تولید آزمایشی و رفع نواقص و ایرادات احتمالی است و در این فاز 3 دستگاه بدنه جهت استفاده در تست تخریب و سالن رنگ، تولید و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در مرحله آزمایشی ابتدا بدنه تولید شده جهت ارزیابی مورد آزمایش قرار می گیرد و در صورت گذراندن آزمایشات و دریافت استانداردها وارد مرحله رنگ آمیزی و سپس مونتاژ خودرو می شود و در صورت عبور ازاستانداردهای تعریف شده شرکت سایپا و شرکت زوته، تولید این خودرو در شرکت بن رو آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بن رو گفت: فاز سوم که مرحله پایانی است تجاری شدن خودرو و عرضه آن به بازار است و بر اساس برنامه ریزی تمامی مراحل دریافت استانداردها باید تا پایان مرداد ماه صورت گیرد و تولید تجاری محصول از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: برنامه تولید روزانه در مرداد ماه 40 دستگاه خودرو است که در ماه های بعدی این تعداد تولید افزایش و به 100 دستگاه خواهد رسید و بر اساس برنامه تا پایان سال 4500 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

عموزاده با بیان اینکه تولید بدنه این خودرو به صورت خاص برای این خودرو طراحی و آماده سازی شده افزود: بر همین اساس و به دلیل بالا بودن سطح کیفی محصولات با تولید صرفا پنج دستگاه خودرو و گذراندن استانداردها قابلیت تجاری شدن این محصول وجود دارد چرا که در بعضی خطوط و برای گذراندن این مرحله تا 25 دستگاه خودرو نیز تولید و استفاده شده که این موضوع علاوه بر جلوگیری از ایجاد ضایعات بیش از حد نشانگر تولید کیفی محصول می باشد.




نظرات