1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سروش: تعهدات سایپا به مشتریان بیشتر از قطعات موجود در انبارها است

سروش: تعهدات سایپا به مشتریان بیشتر از قطعات موجود در انبارها است

20 آبان 1397
  • 11

مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه برای حفظ منافع مشتریان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده ایم، گفت: در حال حاضر تعهدات شرکت به مشتریان بیش از قطعات سی کی دی موجود در انبارهاست.

صحبت های مدیرعامل سایپا در مورد سرانجام تولید محصولات رنو

در پاسخ به این پرسش که با خروج رنو از کشور تکلیف خودروهای ساندرو پیش فروشی که هنوز به دست مشتریان نرسیده چیست، اظهارداشت: در حال حاضر تعهدات شرکت به مشتریان بیش از قطعات سی کی دی موجود در انبارها است. به همین دلیل همکاران ما در شرکت پارس خودرو در تلاش برای اتخاذ تمهیداتی مناسب با همکاری وزارت صنعت هستند.

وی با اعلام اینکه برای حفظ منافع مشتریان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده ایم، افزود: هنوز این طرح به جمع بندی نرسیده البته اگربه نتیجه نرسیم خودروهای دیگر را جایگزین این محصول خواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این پرسش که چرا شرکت با توجه به تعهدات خود، پیش بینی لازم را برای تأمین قطعات انجام نداده است، گفت: ثبت نام‌های این خودرو همه برای قبل از اردیبهشت 97 است. رنو در دوره قبل با وجود تحریم ها از کشور خارج نشد و به همین دلیل دوستان هم فکر می کردند که این بار هم به تعهدات خود پایبند بوده و از کشور خارج نمی‌شود.

منبع تسنیم


نظرات

  • بهنام بهنام (4 اسفند 1397 ساعت 17:05)

    دی ماه 96واسه ساندرو25تومن پول ریختم تو حلقشون قرار بود مرداد تحویل بدن الان که اسفند ماهه میگن بیا 3تاپراید بردار با موعد تحویل خرداد98.تقاص اعتماد احمقانه تو به رنو رو من باید پس بدم****

  • دیلمی دیلمی (20 آبان 1397 ساعت 22:03)

    ما از شرکت های خودروسازی توقع داشتیم خودرو ها را سر موعد تحویل بدهند قرار بود برلیانس ,h230را که قیمت قطعی آن را پرداخت کردم و قرار بود چهل و.پنج روزه تحویل بدهند از دهم مرداد ماه نود و هفت تا کنون تحویل ندادند من چکار کنم ؟

  • مهدی مهدی (20 آبان 1397 ساعت 14:18)

    تیبا صندوفقدار موعد صدور دعوتنامه مهرماه بوده هنوز دعوتنامه ارسال نشده حال چطور میخواهند ماشین های جدید را تحویل دهند

  • حامد حامد (20 آبان 1397 ساعت 14:01)

    انقدر دروغ گفتید که هیچ کسی قبولتون نداره

  • پ-س پ-س (20 آبان 1397 ساعت 13:24)

    هیچ کجای دنیا این رفتار رابامشتریان ندارند.همه میدانند که قطعه هم داریدولی برای سودبیشتر خودروی مشتری راتحویل نمیدهید.ماچه گناهی داریم که ازیکسال پیش به شما اعتمادکرده ودرپیش فروش خودرو ایرانی ثبت نام کردیم؟زمان تحویل خودروی ماتیرماه بود ورنو کی از ایران خارج شده؟نکندماشینهای مارا هم باخودش برده؟خواهش میکنیم با این مصاحبه واطلاعیه هایتان بیشتر ازاین اعصاب این مردم را خراب نکنید.متاسفیم برای مسئولانی که حقیقت را ازمردم پنهان میکنند.وبرای خودمان که به شمااعتماد کردیم!

  • بهزاد بهزاد (20 آبان 1397 ساعت 12:58)

    اگر راست می گید و اگر ریگی تو کفش شما نیست خودرو برلیانس تحویل بدید همانطور که قبلا گفتید یا یه خودروی بالاتر ساندرو ومشگل از خودتونه که به وعده خود عمل نکردید عوض جبران مافت باز می خواهید سر مشتری کلاه بزارید یه مقدار وجدان داشته باشید اگر دین ندارید

  • احسان احسان (20 آبان 1397 ساعت 12:44)

    بقیه محصولات رو چی ؟
    من یه پارس تندر 24 اسفند 96 تحویل گرفتم از این گیربکس جدیده ، برا سرویس اولیه که مراجعه کردم گفتن رنو رفته دیگه نمی تونیم هیچگونه خدماتی بدیم چه برسه به قطعاتش ، این جوابی بود که شنیدم فقط همین ، حالا فقط هفته ای یکبار با خدا خدا کردن میارم بیرون که نکنه یکی بزنه بهش یا اتفاقی بیفته که دیگه نتونم ازش استفاده کنم ، یکی از دوستام ال 90 معمولی داره همین یکماهه پیش باهاش چپ کرد تا حالا نتونسته همه وسایلاش رو پیدا کنه اوناهی هم که پیدا کرده با قیمتهای نجومی روبرو هست ، فعلا فعلنا باید بخوابه تو پارکینگ

  • رامین ممقانی رامین ممقانی (20 آبان 1397 ساعت 12:20)

    سلام ، بنده خرداد ماه 97 یک پراید هاچبک با موعد تحویل هفته چهارم تیر ثبت نام کردم کل پولو گرفتن ، هنوز از تحویل خبری نیست .فقط میخوان گرون کنند همه اینها بهانه است . کارخانه بنز و ... حسرت شرایط خودروسازهای مارو میخورن که با مدیریت نابشان ، لگن هاشون به اسم ماشین و پیشفروشهای چند ساله و با قیمت های نجومی و صد البته با استحکام مثال زدنی به ما منت نهاده و هر سال جمع کثیری از ما بدبخت هارو خوشبخت و مستقیم به بهشت می فرستند . خسته نباشید دلاوران خستگی ناپذیر که همیشه به فکر ما و خدمت بما هستید .

  • سامان سامان (20 آبان 1397 ساعت 10:33)

    فکر نمی کردی رنو خارج شده ؟؟؟؟ تاوان فکر اشتباه شما رو ملت باید بدند ؟؟

    کارگر کارگر (20 آبان 1397 ساعت 17:20)

    ملت تاوان اشتباهی رو دارن میدن که خیلی سال پیش مرتکب شده اند . نمیدونی بدون

  • امیر امیر (20 آبان 1397 ساعت 09:43)

    تا شش ماه دیگه اگه مطابق با تیراژ زمان رونق تولید کنید، شما قطعه تو انبارها دارید که با ارز 3800 تومنی تهیه شده برای تولید و مونتاژ و ... این خبر از داخل خودتون زد بیرون گندش دراومد.