درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خیلی جالب کیفیت اصلا براشون مهم نیست من ساینا صفر گرفتم درب داشبورد اصلا باز نمیشه بردم نمایندگی با کلی زور تونست بازکنه بهد دیدیم با چسب به هم چسبوندن و شد موضوع خنده نمایندگی و مسخره کردن شرکت سایپا بعد تازه به من میگن خودت چسبوندی
قیمت تمام شده معادل 35% قیمتهای اعلام شده فوق می باشد
آخ الهی بمیرم واسه سایپا!!!!
در کارخانه ایران خودرو 26 هزار نیرو مشغول به کار هستن این هم از کیفیت خودروهامون ، حالا شرکت خودروسازی تویوتا رو در نظر بگیرید با 8 هزار نیرو چه کیفیتی در کارشون دیده شده !!!
واقعا که سوادتون کمه،این قیمت تماشده نیست بلکه قیمت نهایی فروشه،خیلى باهم فرق میکنه!!!!!
دوستان عزیز من سیاست های فروش خودرو بسیار پیچیده هست و ما نمیتونیم با این درآمدها متاسفانه خرید معقول و بصرفه ابی داشته باشیم و در نهایت مجبور به تن دادن به خرید همین اسباب بازی های چینی میشیم، مگر اینکه واقعا با خرید نکردن و پس انداز و گرفتن وام از بانک ها نه از شرکت های خودروساز و..یک خرید با برند و کیفیت معتبر داشته باشیم و به همین پراید در حال حاضر بسنده کنیم،
کسی که از کیفیت چیزی ناراحته می تونه نخره . کسی اسلحه رو سرش گرفته پرایدو بخره 20 میلیون ؟
مگه راه دیگه ای وجود داره دوست عزیز،وقتی بازار انحصاریه از کجا بخرم.مجبورم بخرم ولی اعتراض هم دارم.
چاره ی کار فقط نخریدن...
شما تو ایران زندگی میکنی عزیزم؟
اصلحه بالا سر کسی نیست اما
بیخیال شما راست میگی
البته احتمالا یه ماشین چند صد ملیونی تو پارکینگ منزلتون دارین
اگه ﮐل نیروی انسانی سه شرﮐت بزرگ خودروسازی دنیا رو جمع ببندی شاید به اندازه نیروی یه خودرو ساز ما نمیشه این یعنی بهره وری ﮐه متاسفانه خریدار ما بایست ﭘول اضافه بده