1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تغییرات قیمت تعدادی از محصولات سایپا با مجوز شورای رقابت

تغییرات قیمت تعدادی از محصولات سایپا با مجوز شورای رقابت

30 تیر 1395
  • 2


معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش و کاهش نرخ تعدادی از محصولات گروه سایپا بر اساس مجوز شورای رقابت خبر داد.

ضا تقی زاده گفت: از خرداد ماه سال 93 تاکنون موضوع افزایش نرخ خودروها مسکوت بوده و پس از گذشت 2 سال شورای رقابت مجوز افزایش نرخ برای تعدادی خودرو و دستور کاهش نرخ برای تعدادی دیگر را صادر کرده و بر همین اساس شرکت سایپا نیز همچون سایر خودروسازها همین روش را در پیش گرفته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به انجام طرح واگذاری خودرو با وام بدون بهره گفت: سایپا به عنوان پیشرو برای اولین بار اقدام به فروش خودرو با تسهیلات بدون بهره کرده که باعث کاهش قیمت تمام شده خودرو شده است.

وی افزود: سیاست های اعمالی شرکت سایپا در دو سال گذشته از جمله اجرای طرح اعطاء تسهیلات بدون بهره که مصداق عملی عملیات بدون ربا می باشد باعث شد تا قیمت تمام شده خودرو برای مشتریان اعتباری تا یک میلیون تومان کاهش نرخ داشته باشد و این افتخار را برای این شرکت بدست آورد که همزمان رونق در فروش و رضایت مشتریان محترم را داشته باشد.

تقی زاده خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای رقابت که از 4 خرداد ماه اعلام شده خودروهای سایپا 111، 131 و 132 افزایش قیمت و خودرو سایپا 141 کاهش قیمت داشته است.

تقی زاده تصریح کرد: با توجه به موفقیت این روش علاوه بر اینکه مشتریان منتفع شده اند، سایر خودروسازان نیز در فروش محصولات از آن بهره بردند.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: پذیرش جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سهم بازار سایپا در بین خودروسازان حدود 5 درصد افزایش داشته و به 38.5 رسیده است گفت: این شرکت در نظر دارد سهم بازار خود را به 42 درصد برساند.

 قیمت جدید هر دستگاه سایپا 131 مدل SE با موتور جدید معادل 20 میلیون و 670 هزار تومان تعیین شده که افزایش 470 هزار تومانی را نسبت به قیمت قبلی نشان می دهد.

همچنین قیمت جدید سایپا 132 مدل SE با موتور جدید با افزایش 570 هزار تومانی معادل 20 میلیون و 570 هزار تومان تعیین شده است.

در مورد سایپا 111 مدل SE نیز باید به رشد 300 هزار تومانی قیمت این خودرو و تعیین قیمت 20 میلیون و 900 هزار تومانی برای این خودرو اشاره کنیم.

طبق مصوبه جدید گروه خودروسازی سایپا، قیمت سایپا 141 مدل SE با موتور جدید نیز با کاهش قیمت به 19 میلیون و 470 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: ایران جیب



نظرات

  • افشین افشین (31 تیر 1395 ساعت 00:27)

    جالبه که عراق دیگه خودرو از ما وارد نمیکنه بدلیل کیفیت بد اونم با اون قیمت رقابتی ارزون اونوقت پراید را هروقت دلشون خواست گرونتر میکنند مگه سال 90 قیمت پراید چقدر بوده که الان از بیست تومن هم رد کرده

  • علی علی (30 تیر 1395 ساعت 16:25)

    یکی از قراردادهای فروش خودرو باوام بدون بهره رو از نزدیک ببینین متوجه حرکات خارق العاده سایپا میشوید