1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سایپا تندیس طلای لجستیک دریافت کرد

سایپا تندیس طلای لجستیک دریافت کرد

11 بهمن 1393
  • 7

به گزارش سایپا نیوز، سومین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک، زنجیره تامین و توزیع به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار ‌شد و شرکت های سایپا، شامخ و سایپا لجستیک از گروه خودروسازی در این نمایشگاه حضور داشتند و به ارائه خدمات و محصولات لجستیکی خود در نمایشگاه لجستیک پرداختند.

کنفرانس لجستیک و زنجیره تأمین برگزار شد

همزمان با برگزاری نمایشگاه لجستیک، ششمین کنفرانس لجستیک و زنجیره تأمین در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه در سالن همایش خلیج فارس نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

گروه خودروسازی سایپا از حامیان اصلی این دوره کنفرانس لجستیک و زنجیره تأمین بود؛ محمدرضا شیخ کبیر، مدیرعامل شرکت شامخ، دبیر اجرایی کنفرانس و محمد قربانی، معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا، ریاست کارگروه خودرو کنفرانس لجستیک را عهده دار بودند.

در این مراسم قربانی لجستیک را فرصتی برای تعامل اطلاعات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توجه به مقالات ارائه شده در این کنفرانس و همچنین تعاملات سازنده نخبگان حوزه لجستیک، فرصتی برای تصمیم سازان کشور ایجاد و لجستیک، بستر توسعه پایدار شود.

دکتر تیموری، رئیس هیات مدیره انجمن لجستیک و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت نیز در این مراسم با بیان اینکه لجستیک شهری به مثابه راهبردی است که به حمل و نقل کارآمد بار می انجامد، گفت: لجستیک شهری، حوزه مطالعاتی نوپایی است که به خاطر چالش های موجود در حوزه کالایی سازی و توده ای سازی تولید و مصرف پدید آمده است.

وی ادامه داد: لجستیک شهری با ابزارهای مرتبط با توزیع بار در مناطق شهری و نیز با راهبردهایی برای بهبود کارایی حوزه ترافیک و کاهش اثرات منفی زیست محیطی سروکار دارد.

دکتر نخعی، دبیر علمی کنفرانس و عضو هیات مدیره انجمن لجستیک نیز در این همایش با اشاره به فرآیندهای دریافت و داوری، مقالات ارائه شده به این دوره کنفرانس لجستیک را خوب و قابل رقابت با مقالات کنفرانس های بین المللی لجستیک دانست.

شیخ کبیر، مدیرعامل شرکت شامخ و دبیر اجرایی کنفرانس نیز با تأکید بر نگاه کسب و کاری به لجستیک گفت: برای هویت بخشی به کسب و کار لجستیک باید کاری کنیم تا سازمان ها برای انجام امور لجستیکی خود به هیچ گزینه دیگری جز برون سپاری فکر نکنند.

وی پذیرش تخصصی بودن دانش لجستیک، ایمان به ضرورت و اهمیت انجام فعالیت های لجستیک توسط متخصصان لجستیک و درک منافع حاصل از انجام تخصصی فعالیت های لجستیک را از اقدامات موثر برای دستیابی به این مهم عنوان کرد.

شیخ کبیر با اشاره به شعار کنفرانس «لجستیک بستر توسعه و امنیت پایدار» گفت: این شعار به این دلیل که لجستیک پیشران توسعه کشور است، برگزیده شد.

وی با تاکید بر اینکه «محوری بودن» و نه فقط مهم بودن جایگاه لجستیک در برنامه های توسعه کشور از اهم موضوعات است، خواستار ایجاد معاونتی تحت عنوان معاونت راهبردی لجستیک و زنجیره تامین زیر نظر ریاست جمهوری شد تا این مهم متولی مشخص و در سطح مدیریت ارشد کشور داشته باشد.

دومین دوره جایزه ملی لجستیک ایران برگزار شد

در این همایش دومین دوره جایزه ملی لجستیک ایران، به همت انجمن لجستیک ایران نیز برگزار شد. تعداد زیادی از دست اندرکاران و کسب و کارهای فعال در حوزه لجستیک در جایزه ملی شرکت کرده بودند که در اختتامیه کنفرانس از برگزیدگان آنها تقدیر شد.

شرکت سایپا در حوزه بنگاه های صنعتی موفق به کسب تندیس طلا و در حوزه لجستیک درون بنگاهی موفق به دریافت تندیس نقره شد.

شرکت شامخ نیز در حوزه لجستیک درون بنگاهی، تندیس طلا و در حوزه توزیع و انبارداری، تندیس برنز را دریافت کرد.

همچنین شیخ کبیر به عنوان تسهیل گران لجستیک مورد تقدیر و اهدای گواهی اشتهار قرار گرفت.

شرکت سایپا لجستیک در حوزه توزیع و انبارداری، تندیس نقره، در حوزه حمل و نقل برون شهری، تندیس برنز و در حوزه مشاورین، گواهی اهتمام دریافت کرد.

شرکت های سایپا پرس و زامیاد نیز در حوزه بنگاه های صنعتی گواهی اهتمام دریافت کردند.



نظرات

  • مکمل مکمل (12 بهمن 1393 ساعت 15:56)

    سایپا تندیس نگیره کی بگیره؟

  • پریسان پریسان (12 بهمن 1393 ساعت 00:48)

    طوری گفتین که اولش فکرکردم چه خبره؟اولش فکرکردم از این شرکتهای خارجی واسش تندیس داده.نگو خودشون واسه خودشون پپسی باز میکنن.احتمالا هم بیشتر سهمش برا پراید بوده . نه؟

  • محمدماجد محمدماجد (11 بهمن 1393 ساعت 20:30)

    ایولا سایپا

  • حسین معمار حسین معمار (11 بهمن 1393 ساعت 09:27)

    سایپا جون ماشیناتو به چین و هند هم بفرست که جمعیتشون خیلی زیاد شده...با این کارتم جایزه نوبل میگیری

  • مهدی صا مهدی صا (11 بهمن 1393 ساعت 08:59)

    سایپا باید تندیس طلایی ،تعدیل جمعیت هم بگیره اینکه چیزی نیست !

  • mj.king mj.king (11 بهمن 1393 ساعت 08:33)

    آره تندیسم باید بگیرن!!

  • آفرین آفرین (11 بهمن 1393 ساعت 08:00)

    ببخشید در بخش ایمنی خودروها هم . . . . . . سایپا