1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. صادرات سایپا به ترکیه آغاز شد

صادرات سایپا به ترکیه آغاز شد

25 فروردین 1394
  • 1

محسن دستخوش جوان، معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا، از آغاز صادرات قطعات خودرو به کشور ترکیه خبر داد و گفت: طی مذاکرات انجام شده با طرف ترک و توافقات حاصله اولین محموله صادراتی قطعات خودرو تا پایان فروردین ماه به ترکیه ارسال می شود.

دستخوش جوان افزود: تعاملات با ترکیه می تواند کانال مناسبی برای حضور در بازارهای بین المللی علی الخصوص اروپایی باشد که گروه سایپا به دنبال گسترش تعاملات خود با بازارهای ترکیه در راستای دستیابی به اهداف صادراتی گروه در حوزه صادرات قطعه خودرو می باشد.

وی در خصوص حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول گفت: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها و مذاکره با شرکت های بین المللی است که سایپا از فرصت استفاده کرده و با حضور در این نمایشگاه در صدد است تا ارتباط خود را در زمینه صادرات قطعه با بازارهای بین المللی گسترش دهد.

معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در نمایشگاه استانبول 2015 بیش از 1500 شرکت مطرح از تمام نقاط جهان حضور دارند و حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط با شرکت های مطرح بین المللی در زمینه تامین و صادرات قطعات OEM و after market می باشد.

شایان ذکر است نهمین نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای استانبول 2015 در مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع و با حضور 1530 شرکت مطرح بین المللی از نقاط مختلف جهان از 20 الی 23 فروردین پذیرای بازدیدکنندگان است.



نظرات

  • جنرال جنرال (25 فروردین 1394 ساعت 08:51)

    صادرات به ترکیه آغاز شد منم !!!!؟؟؟؟
    الان نزدیک 3 ماهه منتظر ماشین 131 هستم آخه این انصافه ؟
    بعد میگن چرا از تولید ملی همایت نمیکنید اگر همین پولو میدادم منطقه آزاد الان، نمیگم بهترین ماشین ولی از سایپا خیلی سرتره