1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. وعده سایپا به مشتریان برای تحویل تیبا۲ تا پایان اردیبهشت

وعده سایپا به مشتریان برای تحویل تیبا۲ تا پایان اردیبهشت

3 اردیبهشت 1393
  • 2

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام برنامه های این شرکت برای ارائه تسهیلات به مشتریان خود، گفت: به مشتریان قول می‌دهیم تا پایان اردیبهشت ماه دعوت نامه های تیبا۲ را دریافت خواهد نمود.

محمدعلی قادری با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا امسال تقریباً برای تمامی روش‌های فروش خود شرایط لیزینگی را پیش بینی نموده است، اظهار داشت: شرایط لیزینگ در فروش ویژه و عادی لحاظ خواهد شد به نحوی که مشتریان می‌توانند با نگرانی کمتری اقدام به خرید محصولات مورد نیاز نمایند.

وی با بیان اینکه در خودروی کولیوس تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی درنظر گرفته شده است، افزود: برای خودروی s300 نیز تسهیلات ۳۵ تا ۴۰ میلیونی پیش بینی شده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام این که درصددیم برخی تعهدات فروردین ماه این شرکت فاکتور شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، گفت: امسال با تمام ظرفیت نسبت به سال گذشته فعالیت خواهیم کرد تا به برنامه هدف‌گذاری خود که همان ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو درسال ۹۳ است دست پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه درسال ۹۳ تمام تلاش خود را بر ایفای تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل خواهیم نمود، در رابطه با عدم تحویل به موقع برخی از خودروهای پیش فروش شده این شرکت به مشتریان، گفت: تعدادی از خودروها همانند تیبا۲ قرار بود در اسفند سال ۹۲ به مشتریان ارائه شود اما مشکلات تأمین قطعات باعث شد تا نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم اما به مشتریان قول می‌دهیم تا پایان اردیبهشت ماه دعوت نامه های تیبا۲ را دریافت خواهد نمود.

مدیربازاریابی وفروش سایپا با اشاره به اینکه جریمه دیرکرد خودروهای تحویلی این شرکت به مشتریان پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: امسال در صددیم حداقل ۲۵ درصد از محصولات خود را به شرایط لیزینگی عرضه کنیم البته در این مسیر با بکارگیری تسهیلات قدرت خرید مردم را نیز افزایش می‌دهیم.

وی در رابطه با بازپرداخت تسهیلات خرید خودرو در این شرکت خودروسازی نیز اظهار داشت: تقریباً برای تسهیلات تا سقف ۸ میلیون تومانی ضامن لازم نیست اما بسته به نوع خودرو و قیمت آن شرایط دریافت تسهیلات تغییر پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: درصددیم تقریبا حدود ۵۰ درصد قیمت محصول را به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه کنیم. بعنوان نمونه در خودروی کولیوس که قیمت آن ۱۶۲ میلیون است ۸۰ میلیون تسهیلات درنظر گرفته شده است.


منبع تسنیم


نظرات

  • سلی سلی (13 تیر 1393 ساعت 21:43)

    بنده هم تیبا 1 در نمایندگی نبش یادگار امام ثبت نام کردم برای تحویل اردیبهشت ماه ولی اکنون که چند روز از تیر ماه هم میگذرد نه دعوت نامه ای دریافت کرده ام و نمایندگی هم میگوید که از سایپا خبری مبنی بر دریافت اتومبیل نیست . فرمودید که تا پایان خرداد تحویل میدهید لطفا رسیدگی کنید و کمتر اخبار و وعده نادرست به مردم بدهید. اگر شماره قرارداد لازم است ایمیل بدهید تا ارسال کنم

  • فردین محمدی فردین محمدی (12 اردیبهشت 1393 ساعت 07:35)

    OK