1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید روزانه سایپا از مرز 2000 دستگاه گذشت

تولید روزانه سایپا از مرز 2000 دستگاه گذشت

3 مرداد 1394
  • 2

با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تولید و در راستای اجرای برنامه "جهش تامین و تولید " تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با فراتر رفتن از مرز۲۰۰۰ دستگاه در روز، به بهترین میزان در ماههای اخیر رسید و به زودی این تیراژ به ۲۵۰۰ دستگاه در روز خواهد افزایش خواهد یافت.

تولید روزانه بیش از 2000 دستگاه خودرو در روزهای پایانی هفته گذشته باعث شد که رکورد تولید در ماههای ابتدایی سال 1394 شکسته شود .

افزایش تولید خودرو از مهمترین برنامه ها و سیاست های گروه خودروسازی سایپا میباشد که این مهم با کمک کارگران و پرسنل این گروه و همکاری قطعه سازان محقق شده است.

افزایش تولید در سایپا باعث شادمانی بسیاری از کارگران این گروه شده است چرا که بسیاری از کارگران این اتفاق را نویدی برای آینده روشن سایپا و بازگشت به روزهای خوب این شرکت می دانند.

شایان ذکر است بر اساس برنامه جهش تامین و تولید به زودی تولید خودرو در گروه خودروسازی سایپا به روزانه 2500 دستگاه در روز خواهد رسید .



نظرات

  • امیدتویوتا امیدتویوتا (5 مرداد 1394 ساعت 09:41)

    فی نفسه تولید خودرو بیشتر خوب است ولی خودرو تا خودرو داریم کمپانی بنز المان بعضی مدلها را در روز فقط 50 دستگاه میسازه ولی با کیفیت خوب . البته اگر کمپانی سایپا هم تلاش کند میتواند خودرو با کیفیت تولید کند ولی اگر.............و.............-وسلام.

  • حامدصابر حامدصابر (3 مرداد 1394 ساعت 16:25)

    ای کاش کمی به فکر افزایش کیفیت بودن