1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سایپا در مسیر مشتری مداری

سایپا در مسیر مشتری مداری

24 شهریور 1394
  • 0

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عذر خواهی مدیر عامل سایپا از مشتریان ، نشان از توجه این گروه خودروساز به فرهنگ مشتری مداری است .

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در مورد مشتری مداری و تکریم مشتریان گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و در دنیای جدید کسب و کار، مشتری مداری به عنوان یک اصل مهم در بنگاه های اقتصادی مورد توجه است.

وی اظهار کرد: عذر خواهی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا از مشتریان، نشان از توجه این سازمان به فرهنگ مشتری مداری است و امیدوارم این فرهنگ الگوی مناسبی برای سایر تولیدکننده شود.

وی یادآور شد: زمانی که محصولات یک شرکت از لحاظ کیفی و تولید دچارمشکل شود، مدیران می بایست این جسارت و شجاعت را داشته باشندکه از ذی نفعان خود که همان مشتریان هستند، عذر خواهی کنند و در صدد رفع مشکل برآیند.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتظار می رود شرکت های خودرو ساز بیش از پیش منافع مشتریان را در محصولات خود لحاظ کنند که در این خصوص علاوه بر کمیت، توجه ویژه ای به کیفیت نیز داشته باشند.

عاشوری کیفیت خودرو و کالاهای ایرنی را به مراتب بهتر از محصولات چینی دانست و افزود: حمایت مردم ز از تولید داخلی علاوه بر افزایش اشتغال، منجر به رشد و توسعه اقتصادی کشور می شود.

وی خاطر نشان کرد: شرایط کنونی اقتضا می کند که مردم عزیز مانند گذشته با اتحاد و یکپارچگی از تولیدات ملی حمایت کنند و تحت تاثیر جریان ها ی خاص که تعدادی برای رسیدن به منافع شخصی خود راه اندازی کرده اند، قرار نگیرند.

وی در خصوص فضای به وجود آمده در شبکه های اجتماعی در مورد نخریدن خودرو گفت: این یک جریان زودگذر است و کاملاً مشهود است که افرادی با به راه انداختن این موضوع، اهداف دیگری را دنبال می کنند که تبلیغ غیر مستقیم کالای خارجی یکی از این موارد است.

عاشوری گفت: دلخوری مردم از کیفیت خودرو های داخلی حق آنها است ولی باید واقع بین باشیم و شرایط کنونی کشور را درک کنیم ، مقایسه خودرو سازی های داخلی با خودروسازی های مطرح جهانی که سالیان زیادی است در این عرصه تجربه دارند درست نیست و ایجاد کمپین های بخصوص به نفع منافع ملی و کشور نیست .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قطعاً تولید کالا مشکلات خاص خود را دارد و قابل مقایسه با تجارت و واردات کالا نیست با توجه به اینکه واردات از سود بیشتری نسبت به کالا داخلی برخوردار است .

وی یادآور شد: صنعت کشور به نسبت ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته است ولی می بایست صنعتگران پر تلاش خود را به سطح تولیدکنندگان درجه یک جهانی نزدیک کنند و در رشد توسعه اقتصادی کشور حضوری قدرتمند داشته باشند.



نظرات