1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. شروط سایپا برای استمرار همکاری با شرکت برلیانس

شروط سایپا برای استمرار همکاری با شرکت برلیانس

15 اسفند 1396
  • 5

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست مشترک با مدیرعامل برلیانس شرط استمرار همکاری با برلیانس را ارتقای کیفیت و افزایش داخلی سازی محصولات مشترک دانست.

مهندس جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این نشست مشترک با لیو پنگ چن که در روز دوشنبه در تهران برگزار شد، با تاکید بر افزایش داخلی سازی و ارتقای کیفیت خودروهای برلیانس خاطرنشان کرد: اگر برلیانس خواهان استمرار حضور در بازار ایران است، باید بر سه محور اصلی بیشتر تمرکز کند، اول اینکه قیمت محصولات برلیانس برای مشتریان مناسب سازی شود و از طریق کاهش قیمت سی کی دی و در نهایت با کاهش قیمت خودرو، درخواست برای خرید محصولات مشترک با برلیانس از سوی مشتریان بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: دومین راهکار، ارتقای کیفیت محصولات برند برلیانس از طریق اتخاذ روش های فنی و مهندسی است و اگر برلیانس بخواهد در بازار ایران حضور پررنگی داشته باشد، سومین راهکار این است که در افزایش داخلی سازی قطعات خودروها تلاش بیشتری انجام دهد و با این اقدامات حضور خود را در بازار ایران استمرار خواهد داد.

وی گفت: با توجه به روابط عمیق با کشورهای همسایه صنعت خودروی ایران مجموعا" بازار 220 میلیون نفری داخلی و منطقه را در اختیار دارد و برلیانس می تواند از این ظرفیت بهره ببرد.

شرکت برلیانس یکی از خودروسازان مطرح کشور چین است که شریک تجاری بی ام دبلیو است و از اواخر سال 1393 شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو شده است و تولید محصولات مشترک در شرکت پارس خودرو انجام می شود.

در ادامه این دیدار مدیرعامل سایپا خواستار تولید خودروهای گازسوز با سوخت سی ان جی در گروه محصولات برلیانس شد و تاکید کرد: یک مدل از خودروهای برلیانس قابلیت حضور در ناوگان تاکسیرانی کشور را دارد اما بنا به مقررات داخلی کشورمان تاکسی ها باید با سوخت گاز طبیعی تردد کنند و انتظار می رود برلیانس هرچه سریعتر جهت گازسوزکردن این محصول اقدام کند.

گفتنی است این دو شرکت تاکنون بیش از 80 هزار دستگاه خودرو با برند برلیانس در شرکت پارس خودرو تولید و به بازار داخلی عرضه کرده اند و این خودروها که با برند برلیانس در پارس خودرو تولید می شوند شامل: H220، H230، H320، H330 و H330 کراس اور هستند.

در ادامه لیو پنگ چن مدیرعامل برلیانس در این نشست خاطرنشان کرد: برلیانس خواهان استمرار حضور پررنگ در بازار ایران است.

چن تصریح کرد: شرکت برلیانس از توان فنی لازم در تولید موتور و گیربکس برخوردار ست و آماده هرگونه همکاری با گروه سایپا و شرکت پارس خودرو هستیم.

وی گفت: شرکت برلیانس با شرکت های بزرگ دنیا از جمله بی ام دبلیو و رنو همکاری دارد و محور اصلی این همکاری ها صداقت است که از سوی طرف ایرانی یعنی سایپا و پارس خودرو نیز همکاری صادقانه ای با برلیانس وجود دارد و سایپا شریک خوب برلیانس محسوب می شود.

مدیرعامل برلیانس خواهان گسترش سطح همکاری ها در خصوص افزایش سرمایه گذاری ها در ایران، ارتقای کیفیت محصولات و همچنین کسب سهم بیشتر در بازار خودروی ایران شد.



نظرات

  • علی علی (17 اسفند 1396 ساعت 11:54)

    شرکت پارس خودرو بجای اینکه ماشین اروپایی وژاپنی بیاره از این ماشین های اشغال چینی اورده وحالا شرط هم میزاره یک زمانی شورولت کادیلاک واریا تولید کنی بعد انقلاب نیسان ماسیما پاترو تینا وحالا برلیاس داره درجا زدن

  • aydin aydin (17 اسفند 1396 ساعت 04:32)

    جز اینگه این ات اشغالا ب حرفای شما گوش کنن حتی کیا هم تره خورد نمیکنه براتون
    اخر سر هم برلیانس اشغالاشو میفروشه بهتون مگه دیوانس صادرات بکنه از ایران محصول کاملا ارزونتر رو از چین صادر میکنه ئبرلیانس صادر کنه50 تومن؟؟؟؟ مشتری هم داره تو خاورمیانه ؟؟/

  • بهزاد بهزاد (16 اسفند 1396 ساعت 19:28)

    سلام حداقل این مطلب به برادران چینی میگفتید که بابا این ماشین با موتور 1500 ضعیفه یک موتور حداقل 1800 یا 200 بگذارید روش . بخدا نمیدونم با چه حساب کتابی اینها واسه ماشین به این بزرگی و سنگینی 1500 تجویز کردن . همه ماشین ها چینی خوشگل اما بی رگ و ریشه هستن نمونه اش آریو به اون سنگینی موتور 1500 گذاشتن

  • a a (15 اسفند 1396 ساعت 14:20)

    نخرید آقا
    موتور میسوزونه خیلی زود

    مح مح (16 اسفند 1396 ساعت 13:39)

    اتفاقاً یکی از نقاط قوتش موتور و گیربکسشه . چون موتورش زنجیر تایم داره و همش مجبور نیستی 50 هزارتا بری عوض کنی . گیربکسش هم مال هیوندا آی30 هست که جواب خودش رو خوب پس داده . ببین با ماشین بدبخت چه کردی که موتور سوزونده