1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مشتریان سایپا از مرکز تخصصی گیربکس اتوماتیک استقبال کردند

مشتریان سایپا از مرکز تخصصی گیربکس اتوماتیک استقبال کردند

16 دی 1394
  • 0

راه‌اندازی مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک سایپایدک با استقبال مشتریان و مالکان خودروهای دنده اتومات مواجه شد.

سازمان خدمات پس از فروش سایپا با بهره‌برداری از این خدمت گام بزرگی در کاهش هزینه‌های تعمیرات گیربکس و خروج ارز از کشور برداشته است به طوری که بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده، پس از راه‌اندازی این مرکز مشتریان گروه سایپا از خدمات آن ابراز رضایت کرده‌اند.

بنابر این گزارش، مشتریان گروه خودروسازی سایپا برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا مراجعه کنند تا پس از شخیص عیب و در صورت رفع نشدن آن در نمایندگی، گیربکس به صورت جداگانه به این مرکز ارسال و با یک سوم قیمت تعویض گیربکس، تعمیر شود.

این مرکز در حال حاضر می‌تواند روزانه بین 10 تا 15 گیربکس را بطور کامل سرویس و بازسازی کند. در این مرکز از جدیدترین تجهیزات تست و تعمیرات بهره گرفته شده است و چیدمان سالن هم به گونه‌ای است که تمام فرآیندها و گردش کار به صورت استاندارد انجام می‌شود.

گفتنی است در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران، سایپایدک نخستین شرکتی است که در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان اقدام به طراحی و بهره‌برداری از مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک نموده است که امید می‌رود با توسعه و ترویج این گونه ارائه خدمات تخصصی در سایر خودروسازان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در افزایش سطح کیفیت خدمات و رضایت مشتریان ایجاد شود.

مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک سایپایدک در شهریور ماه امسال با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع، مدیرعامل سایپا و مدیران عامل شرکت‌های گروه مورد بهره برداری قرار گرفت.



نظرات