درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
عریض و لاغر کردن بدنه ماشنیها شده تفنن برای گروه خودروسازها، یه تعدادی هم این وسط که ماشین ندیده هستن 3 سوت میپرن جلو و میگن منم منم منم... ماشین جدید منم میخوام ... چه ماشینی ... چه جدیدی ... بعد خرید باید فقط یکسال دنبال قطعات فابریک خارجی مثلاً این ماشینهای صفر بگردی تا شاید بتونی یکبار با سرعت بالای 120 اون هم شاید یه حالی تو جاده بکنی البته اگر شک نکنی که بعد از اون موتورش نمی افته کف جاده... دلتون خوشه ها...
وای خداااااااا این دیگه چه کوفتیه؟!!!
چرا ایرانخودرو و سایپا نمیتونن حداقل یه ستون c مناسب با در صندوق طراحی کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!
اقای علایی پلت فرم سمند و 405 یکیه اصلا سمندو رو پلت فرم 405طراحی کردن اونم نه ایرانیا بلکه یه شرکت انگلیسی اونم نه برای ایرانیا برا یه کشور جنوب شرق اسیا که ورشکست شد با یکم تغییر پیشنهاد انداختن به ما رو دادن ماهم با کله قبول کردیم
بله قبول دارم مثل دنا محصولات ایران خودرو = دنا
یا رانا که فیست لیفت 206 صندوق داره
میزاشتینش تیبا 3 بهتر بود
تیبا + بهتر نیست؟
وقتی مدیر عامل ها صحبت می کنند همچین میگن طراحی!بابا طراحی شکل کشیدن چراغ با اتوکد کرک شده و قالب زدن سپر نیست که.یکی نیست بگه آقا جان طراحی یعنی محاسبات فنی نیروهای درگ، خروج از مرکزیت، چسبندگی رو آسفالت در سرعت های بالا و آیرودینامیک بدنه که فقط با تونل باد انجام میشه.خوشبختانه تو ایرانم تونل باد نداریم.
ما ها رو منگل گیر آوردن.(بلا نسبت.)
واقعا L90 دست دوم با این قیمت از این که یه ماشین صفره بیشتر میارزه
داداش اینو مگه از چی کپی کردن پراید تیبا L90
جان هرکی دوس دارین حداقل چرخ ها با رینگهای بزرگتر بزنین حداقل
حداقل یه رینگ الومینیومی
ایران خودرو پلاتفرم سمند را دارد و سایپا پلاتفرم پراید ، حالا بچرخ تا بچرخونمون .
ایران خودرو 3 پلا تفرم داره یکی سمند ال ایکس و پژو 206 و 405 glx همینارو با موتور مختلف میفروشه .ولی در کل داریم دور خودمون می چرخیم.