1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. حواله خودروی رنو ساندرو استپ‌وی به قیمتی گران‌تر از نرخ کارخانه در بازار

حواله خودروی رنو ساندرو استپ‌وی به قیمتی گران‌تر از نرخ کارخانه در بازار

7 مهر 1395
  • 2

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت فعلی رنو ساندرو استپ‌وی در بازار کاذب بوده و به تدریج کاهش می‌یابد.

رضا تقی‌زاده در رابطه با خرید و فروش حواله خودروی رنو ساندرو استپ‌وی به قیمتی گران‌تر از نرخ کارخانه در بازار، اظهار کرد: به دلیل تقاضای بالا جهت خرید خودروی جدید ساندرو استپ‌وی و محدودیت تولید و عرضه این خودرو، در حال حاضر قیمت این خودرو به صورت کاذب در بازار بالا رفته که با افزایش تولید و عرضه مجدد در روزهای آینده شاهد کاهش اختلاف قیمت بازار و نرخ مصوب خواهیم بود.

Renault Stepway

وی با بیان اینکه خودروهایی که دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب هستند طرفداران زیادی پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین هر خودرو در بدو ورود به بازار مستقل از شرایط فروش و کیفیتش نیز، تقاضا برای خرید ایجاد می‌کند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در ابتدای تولید هر خودروی جدید، تیراژ تولید و امکان عرضه آن کم است اما تقاضا بالا می‌رود در نتیجه اختلاف قیمت چند روزه برای خودروهای جدید تمامی خودروسازان وجود دارد با این حال پیش‌بینی می‌شود به محض شماره‌گذاری ساندرو استپ‌وی شاهد کاهش اختلاف قیمت بازار با نرخ مصوب این خودرو باشیم.

وی در رابطه با فروش حواله این خودرو به قیمتی گران‌تر از نرخ کارخانه از سوی برخی نمایندگی‌های فروش این شرکت، اظهار کرد: در فروش ساندرو استپ‌وی برای تمامی نمایندگی‌های گروه سایپا در سراسر کشور سهمیه‌ای معدود در نظر گرفته شده و چند روز قبل نیز زمان ثبت‌نام اعلام عمومی شده بود همچنین پس از ثبت‌نام کنترل‌های لازم در زمینه رعایت ضوابط مربوطه به عمل آمد.

تقی‌زاده ادامه داد: در این خصوص سهمیه مخصوص مشتریان چه با حضور در نمایندگی‌ها و چه با ثبت‌نام به صورت اینترنتی پیش‌بینی شده بود که به دلایل ذکر شده پاسخگوی نیاز عموم مشتریان نبود.

وی تصریح کرد: از مشتریانی که علیرغم تلاش برای خرید موفق به ثبت‌نام نشدند عذرخواهی کرده و به محض اطمینان از افزایش تولید، سهمیه جدید مختص مشتریان تعریف شده و در اولین فرصت عرضه و توزیع مجدد این خودرو آغاز خواهد شد.

منبع: دنیای خودرو



نظرات

  • رضا رضا (7 مهر 1395 ساعت 18:27)

    همش دروغه چیزی که رفت بالا پایین نمیاید

  • خریدار مستاصل خریدار مستاصل (7 مهر 1395 ساعت 16:42)

    گفته شد نمایندگیها حواله ها راگروهی برای خودشان برداشتند حال میخواهند دل خریداران رابدست اورند مگر میشود درعرض نیم ساعت چهارهزار ثبت نام کنند من که نتوانستم داخل سایت ثبت نام شوم ما هم خدایی داریم ازپارس خودرو که دودستگاه ال۹۰ ازان خریدم وراضی هم هستم بعید بود