1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. رونمایی از راین V5

رونمایی از راین V5

3 مرداد 1394
  • 0

شرکت خودروسازان راین در مراسمی از دو خودروی جدید این شرکت رونمایی و این محصولات را معرفی کرد.

امید طالشیان سخنگوی شرکت خودروسازان راین، در حاشیه مراسم رونمایی و در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی محصولات جدید شرکت راین وارد بازار می شود که مشتریان و متقاضیان خرید خودرو، این روزها به دو مولفه "کیفیت بالا و مناسب"، و شرایط قیمتی متناسب با قدرت خرید، بیش از هر چیزی توجه می کنند و خواهان خرید خودروهایی دارای عقبه و پشتیبانی خدمات پس از فروش هستند.

مدیر عامل شرکت پرستوی آبی ارگ (فروش و خدمات پس از فروش خودرو سازان راین) در خصوص محصول ولکس c30 با گیربکس اتوماتیک اظهار داشت: بسیاری از متقاضیان خرید خودرو تمایل و علاقه وافری به خرید خودروهایی با دنده اتوماتیک دارند که ما برای پاسخ به این بخش از تقاضای بازار، محصول مزبور را با آپشن های جدید وارد بازار کرده ایم.مدیر ارتباطات وتوسعه بازار خودروسازان راین با اشاره به اینکه حجم موتور این خودرو اتومات 1497 سی.سی، 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با قدرت موتور 104 اسب بخار است، تصریح کرد: این شرکت روی استاندارد آلایندگی خودروهای جدید حساسیت داشته و استاندارد یورو چهار با میانگین مصرف 6.8 لیتر در هر 100 لیتر به عنوان ویژگی محصولات جدید اعلام می کند.

طالیشان از دیگر مشخصات فنی این محصول به ترمز ABS+EBD، ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابر جلو و و عقب برقی، سان روف، رینگ آلومینومی، روکش چرمی صندلی و سایر امکانات مورد توجه علاقمندان به خودروهای لوکس و با کیفیت اشاره کرد. وی مهمترین ویژگی و تمایز ولکس C30 اتوماتیک با مدل گیربکس دستی 5 سرعته را زیبایی در طراحی داخلی خودرو یعنی داشبوردها، ارتقای امکانات سیستم رادیو و پخش، طراحی جلوی ماشین و .... عنوان کرد و یاد آور شد: این خودرو محصولی است که به صورت همزمان از زیبایی، استحکام و نمایی اسپرت و به روز برای خانواده هایی که تمایل ندارند به صورت گاه و بی گاه به سراغ تعمیرگاه ها بروند، طراحی و تولید شده است و نمودار رضایت مشتریان نمونه گیربکس دستی این محصول، گواهی می دهد که C30 خودرویی با شخصیت یک محصول با کیفیت و بدون دردسرهای رایج در خودروهای مشابه در بازار است.

«راین» برند خودروسازان راین شد

سخنگوی شرکت خودروسازان «راین» در خصوص دیگر محصول خودروسازان راین که با عنوان «راین v5 » رونمایی شد، گفت: این خودرو به عنوان یک محصول مستحکم برای شهروندان و ساکنان شهرهای پر ترافیک طراحی و تولید شده و خودرویی است با جذابیت بصری بالا و امکانات ویژه که با سایر محصولات هم ردیف خود در بازار رقابت خواهد کرد.

«طالشیان» درباره ویژگی های خودروی جدید راینV5 اضافه کرد: شاسی های یکپارچه و گالوانیزه این محصول، کلاس فنی آن را به بالاترین سطح استانداردها نسبت به خودروهای روز و رقیب آن در جهان ارتقا داده است.

وی تصریح کرد: راین V5 با حجم 1497 سی.سی، 4 سیلندر و 16 سوپاپ با 97 اسب بخار از شتاب شگفت انگیزی برخوردار است و با مصرف سوخت ترکیبی 6.1 لیتر به طور میانگین در هر 100 کیلومتر محصول اقتصادی برای رانندگان و دارندگان آن محسوب می شود.

سخنگوی خودروسازان راین، با اشاره به اینکه این خودرو در مقایسه با رقبا از امکانات رقابتی مناسبی برخوردار است، یادآور شد که محصول جدید این شرکت با برند «راین» عرضه خواهد شد و از امکاناتی نظیر کولر، قفل مرکزی، سویج ریموت دار، آینه های برقی، سنسور دنده عقب، شیشه بالا بر برای تمامی پنچره ها، رینگ آلومینومی، روکش چرمی صندلی، مه شکن عقب و جلو، ایربگ برای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ABS و دهها امکانات دیگر برخوردار است.

طالیشان با اشاره به اینکه در سال جاری محصولی دیگر از راین به بازار عرضه خواهد شد، بیان کرد: بازار خودرو خواسته یا ناخواسته به سمت شکل گیری یک بازار رقابتی می رود و در بازار رقابتی، مشتریان خودرو، خریداران هوشمند با دامنه انتخاب بسیار زیاد هستند و از این رو فقط داشتن محصولات متنوع برای یک شرکت خودروسازی، دلیلی برای موفقیت آن در این قبیل بازارها نمی شود.

وی یکی از مهمترین راهبردهای شرکت خودروسازان «راین» را توسعه خدمات پس از فروش قبل از معرفی محصول جدید دانست و تبیین کرد که ما پیش از این که محصول جدیدی را به بازار معرفی کنیم، ابتدا سطح دسترسی مشتری به «خدمات پس از فروش بهنگام» را برای مشتری تعریف می کنیم، و برای این شرکت تیراژ یا شمارگان تولید در اولویت بعدی یعنی پس از موضوع ارایه خدمات پس از فروش قرار دارد.

سخنگوی خودروسازان راین تاکید کرد: مدیران شرکت های خودروسازی قبل از اینکه خود را سازنده و فروشنده و عرضه کننده خودرو بدانند، باید خود را مصرف کننده خودرو تولیدی خود فرض کنند، یعنی با فرض اینکه اول باید خویش را خریدار خودرو خود بدانیم، تا فروشنده؛ به گسترش شبکه خدمات پس از فروش توجه کنیم.

طالشیان، ویژگی های بارز بازار آتی صنعت خودروسازی را مشتری مداری واقعی شرکت ها دانست و اضافه کرد: تنها دارایی شرکت های خودرو سازی در آینده بسیار نزدیک، مشتریان وفادار هستند و به همین منظور، بازار خودرو از بعد از توافق هسته ای، از سوی «بازار محصول یا خودرو محوری» به سمت «خدمت محوری» به مشتریان حرکت خواهد کرد و شرکتی که به این مساله توجه نکند، با ریزش مشتری رو به رو خواهد شد.

وی در پایان پیش بینی کرد: در آینده فقط برندها حرف اول را در بازار نمی زنند،بلکه این خدمات پس از فروش شرکتهای خودروسازی است که موجب ثبات جایگاه برندها در بازار می شود.

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5

 رونمایی از راین V5



نظرات