1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. قیمت کوییک تا 2 هفته ی آینده اعلام میشود

قیمت کوییک تا 2 هفته ی آینده اعلام میشود

15 فروردین 1397
  • 2

رضا شیوا در خصوص تعیین تکلیف قیمت نهایی کوئیک، اظهار داشت: به دلیل تعطیلات نوروزی نتوانستیم به جمع بندی اطلاعات ارسالی سایپا برای قیمت کوئیک دست پیدا کنیم اما این موضوع به طور حتم از 18 فروردین ماه مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت.

وی در رابطه با زمان اعلام نهایی قیمت کوئیک، گفت: تا دو هفته آینده قیمت این محصول را اعلام خواهیم کرد.

رئیس شورای رقابت در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا روند بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و اعلام قیمت های جدید انواع خودرو در سال 97 آغاز شده است یا خیر، افزود: شورای رقابت نامه ای به بانک مرکزی برای ارسال نرخ تورم بخشی ارسال کرده که به محض دریافت آن و کسب اطلاعات لازم از خودروسازان و جمع بندی شورای رقابت قیمت های جدید خودرو تعیین خواهد شد.

قیمت کوییک تا 2 هفته ی آینده اعلام میشود

اواخر دی‌ماه 96 براساس اعلام شرکت سایپا فروش فوری و پیش‌فروش خودروی کوییک آغاز شد. سایپا در بخشنامه خود به نمایندگی های فروش برای کوییک دنده‌ای ساده قیمت 32 میلیون و 900 هزار تومان، اتوماتیک فول 39 میلیون و 800 هزار تومان و اتوماتیک فول‌پلاس 42 میلیون تومان را پیشنهاد کرده اما در ادامه اعلام کرد که قیمت نهایی این خودروها پس از تأیید شورای رقابت در دعوتنامه‌ها اعلام خواهد شد.

شیوا پیش از این در پاسخ به اینکه تکلیف خریدارانی را که این خودرو را خریداری کرده‌اند چیست؟، گفته بود: هنوز قیمت نهایی کوئیک مشخص نیست اما چنانچه قیمت نهایی شورای رقابت برای این خودرو از قیمت پیشنهادی کمتر باشد شرکت باید مابقی پول‌ها را به خریداران برگرداند.

منبع تنسیم


نظرات

  • ناشناس ناشناس (16 فروردین 1397 ساعت 12:53)

    هر امکاناتی داشته باشه قیمت بالای 30 میلیون برای این ماشین جا نداره.

  • ناشناس ناشناس (15 فروردین 1397 ساعت 10:21)

    یعنی اگه قیمتش زیر 70 - 60 تومن باشه من اسمم رو عوض می کنم!