1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پژو 206 و دریافت استاندارد یورو 4

پژو 206 و دریافت استاندارد یورو 4

28 دی 1393
  • 3

احمد نعمت‌بخش در خصوص توقف شماره‌گذاری خودروهای آلاینده اظهار داشت: تولید 3 خودرو از مجموعه خودروهای آلاینده متوقف شده است به طور مزدا 3 خودرو دارای شرایط لازم است اما به دلیل عدم دریافت گواهی های لازم از ژاپن به دلیل تحریم‌ها متوقف است.

وی افزود: اما بحث خودرو 206 متفاوت است زیرا این خودرو به دلیل ناهماهنگی میان ارسال نمونه شرکت بازرسی و شرکت ارسال کننده دچار مشکل شده است که مطمئناً استاندارد‌های یورو 4 را دریافت خواهد کرد.

نعمت‌بخش تأکید کرد: علی‌‌رغم این‌که بنزین یورو 4 در سراسر کشور توزیع نشده است اما خودروسازها از اواخر شهریور تمامی خودروهای خود را تحت استانداردهای یورو 4 تولید کرده‌اند.

دبیر انجمن خودروسازان در خصوص عدم انتشار گزارش از سوی خودروسازها گفت: سازمان حفاظت محیط زیست یک شرکت بازرسی مورد تأیید دارد که نمونه خودروها در آزمایشگاه بررسی شود پس باید خواهان گزارش در این خصوص از سازمان حفاظت محیط زیست باشیم اما مشکلات به وجود آمده به دلیل عدم ارائه نمونه است که دلیل آن هم ناهماهنگی بین ایران خودرو سایپا بود.

وی اظهار داشت: امیدواریم محیط زیست در ارائه و اعلام موارد این چنینی دقت لازم را داشته باشد و شاهد ناهماهنگی‌های به این شکل نباشیم.



نظرات

  • رخش جاده رخش جاده (28 دی 1393 ساعت 19:38)

    توقیف میشد بهتر بود ، 206 ماشین خوبی نیست
    هرکی موافقه لایک کنه

  • دومینیک تورتو دومینیک تورتو (28 دی 1393 ساعت 17:30)

    من که میگم ساخت و پاخت شده. چطور میشه هم چین اشتباهی بکنن.؟؟؟؟؟؟؟؟

    محمدماجد محمدماجد (28 دی 1393 ساعت 22:24)

    منم باتو هم عقیده ام