1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فروش 4000 ساندرو استپ وی تنها در نیم ساعت

فروش 4000 ساندرو استپ وی تنها در نیم ساعت

4 مهر 1395
  • 11

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپ از فروش چهار هزار خودرو رنو ساندرو استپ وی در کمتر از نیم ساعت در روز گذشته خبر داد.

رضا تقوی، با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روز گذشته فروش فوری و پیش فروش خودرو ساندرو استپ وی برای آبان، آذر و دی ماه انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که ظرفیت تولید در نظر گرفته شده جهت ماه های اعلامی در مدت کمتر از 30 دقیقه 4000 دستگاه خودرو به فروش رسید.

تقوی در خصوص عدم موفقیت تعدادی از مشتریان محترم در ثبت نام خودرو مذکور اظهار داشت: بر اساس برنامه تولید اعلام شده در ماه های مذکور، تعداد خودروهای فروخته شده در هرماه به سرعت تکمیل شد. البته ظرفیت ثبت نام پیش فروش هر نمایندگی در سراسر کشور بصورت مساوی تقسیم شده که با توجه به سرعت تکمیل ظرفیت، برخی از نمایندگی ها نتوانستند برای تعدادی از مشتریان خود ثبت نام انجام دهند.

وی افزود: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که از طریق نمایندگی های بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پروسه ثبت نام ضمن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 46 میلیون و 550 هزار تومان و اتوماتیک 52 میلیون و 550 هزار تومان عرضه شده است. در طرح پیش فروش این محصول مبلغ 26 میلیون پیش پرداخت برای ساندرو استپ وی اتوماتیک و 23 میلیون تومان برای ساندرو استپ وی دنده ای با شرایط تحویل در آبان، آذر و دی ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی خاطر نشان کرد: در فروش محصولات جدید معمولا اختلاف قمیتی در بازار ایجاد می شود که با گذشت زمان و افزایش تولید محصول این اختلاف قیمت برطرف خواهد شد.

تقوی گفت: این خودرو از محصولات با کیفیت جدید شرکت رنو است که با ایجاد تغییراتی در بدنه خودرو ساندرو عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان در سراسر دنیا قرار گرفته است.

خودرو ساندرو استپ وی علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب، زیبایی ظاهری و صندوق عقب بزرگ، دارای عملکرد مناسبی‌درمسیرهای ناهموار می‌باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می کند.

منبع:ایران جیب



نظرات

  • پیاده نظام پیاده نظام (5 مهر 1395 ساعت 12:56)

    از شرکت های متقلّب انتظاری جز دروغ نداشته باش و هیچ موقع گول تبلیغاتش را نخور

  • محسن محسن (5 مهر 1395 ساعت 12:02)

    تو کدوم جاده 4000خودرو رو به ملت پیش فروش دارن کردن!!!!!!.... کلان شهرها از ترافیک دارن منفجر میشن

  • سروش سروش (5 مهر 1395 ساعت 11:49)

    سازمان بازرسی کشور باید وارد شود بخور بخور شده حسابی !!!!!!!!!!!!!!!!! اونایی که برای آشناهاشون بردن پدرتون در می آریم !!!!!!!!!فکر کردیدید الکیه؟ بخور ببر !!!!!!!!!! از این حرفا نیست !!!!!!!!!!!!!!!انور دنیا برید باز هم از حلقوم تان می آریم بیرون!!!!!!!!!!!!!!!هههههه

  • کاظم کاظم (5 مهر 1395 ساعت 08:03)

    شنبه سایپا برای ثبت نام خودرو جدید ساندرو اسنپ وی تبلیغات کرده بود متاسفانه فقط مردم را مسخره کرده بودن هر نمایندگی که میرفتی کارکنان خود سایپا بودن بین خودشان واشنایان شان تقصیم کردن با پارتی بازی اکثرا هم برای دلالی میخریدن نه مصرف از این ببعد از خودرو سازان خواهش میکنم محصولات پرفروششان را اول به همکاران واشنایان بدهند بعد اعلام عمومی کنند تا مردم را مسخره خود نکنند.ایکاش کسی بود به وضعیت نمایندگی ها رسیدگی کند
    درضمن بنده در یک نمایندگی نفر اول دوم بودم که گفتن سایت بسته شد ما نتوانستیم کسی را ثبت نام کنیم.

  • آرش آرش (5 مهر 1395 ساعت 07:16)

    حالا اینگار چه آشغالی هست

  • حامد حامد (4 مهر 1395 ساعت 18:53)

    چهار هزار تا رو نمایندگی های خودشو خریدند و الان داره چهار میلیون بالاتر میفروشن؛*** مدرن
    با افتخار همه نمایندگی های سایپا آگهی فروش حواله زدند با چهار میلیون بالاتر از قیمت

  • امین امین (4 مهر 1395 ساعت 18:51)

    استقبال چی چیه؟!
    ملته همیشه در صحنه
    همه دنبال اینن ارزون بخرن گرون بفروشن
    گشنه هاااااا

  • علی علی (4 مهر 1395 ساعت 18:24)

    بالاخره این صنعت متزلل و مستهلﮐ رو یه عده ای بایست نجات بدن تا چندسال دیگه اگه خدایی نﮐرده دلمون خرید خودروخواست این صنعت خودشو تا اون موقع جمع و جور ﮐرده باشه ما هم یه خودروی خوب سوار بشیم خخخ

  • mohammad mohammad (4 مهر 1395 ساعت 17:48)

    این 4000 تا را همه دلالان محترم خریدند یه دونش هم مردم نخریدن قیمت بازار حواله ها تا 58 میلیون رفته بالا اینم مملکت حالا هی از این خودروسازای وطنی حمایت کنید.

  • علی علی (4 مهر 1395 ساعت 15:52)

    بلاخره تو شهر کورا یک چشم پادشاست.

  • آیدین آیدین (4 مهر 1395 ساعت 11:04)

    مردم همیشه در صحنه!!!!