1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. سال 94 سال شکوفایی پارس خودرو

سال 94 سال شکوفایی پارس خودرو

24 اسفند 1393
  • 4

ناصر آقا محمدی-مدیر عامل پارس خودرو با خاطر نشان کردن این مطلب که سال 93 سال بسیار سختی برای صنعت کشور از جمله صنعت خودرو سازی بوده است گفت: پارس خودرو به دلیل خاص بودن نوع ساختار محصول و وابستگی به کشورهای خارجی جهت تامین قطعات دچار آسیب های فراوانی شد.

آقا محمدی افزود: علی رغم سختی ها و مشکلات در سال 93، شرکت پارس خودرو توانست با حفظ اشتغال، دو محصول جدید به بازار عرضه کند و تجربه به ما نشان داد چه با تحریم و چه بدون تحریم باید بتوانیم به تولید و حیات سازمانی خود ادامه دهیم.

وی در خصوص تولید و عرضه وانت دوکابین ریچ گفت: این شرکت باهدف تنوع و توسعه سبد محصولات اقدام به تولید وانت دوکابین ریچ کرد.

آقا محمدی، زیبایی، کیفیت بالا و قیمت مناسب را از مهمترین خصیصه های این خودرو دانست و گفت: این خودرو در حال حاضر یکی از پرفروش ترین خودروهای 4*4 در کشور بشمار می رود.

مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به خوش نامی و سابقه خوب این شرکت در تولید و عرضه محصولات با کیفیت گفت :این شرکت با اتکا بر گذشته درخشان خود اقدام به عرضه پیش فروش خودرو برلیانس کرد که این خودرو در مدت بسیار کم با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.

آقا محمدی با اشاره به کیفیت خودرو برلیانس گفت: سال آینده خودرو برلیانس در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد و با استقرار و اجرای نظام های کیفی در تولید این خودرو امیدواریم سطح کیفی این محصول را همانند سایر محصولات پارس خودرو در صدر جدول کیفی و درشان پارس خودرو حفظ کنیم.

آقا محمدی درخصوص ادامه همکاری با رنو گفت: انتقال ارز یکی از مشکلات اصلی در تامین قطعات محصولات رنو است که اقدامات مثبتی انجام شده و امیدوار هستیم درسال آینده برای تولید تندر مشکل خاصی نداشته باشیم.



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (25 اسفند 1393 ساعت 01:08)

    تا ببینم

  • mj.king mj.king (24 اسفند 1393 ساعت 10:21)

    سال 94 سال شکوفایی پارس خودرو.... و پژمردگیه بیشتر صنعت خودرو!

    پوریا ایرانی پوریا ایرانی (24 اسفند 1393 ساعت 18:47)

    و کشته شدن بیشتر مردم

  • آفرین آفرین (24 اسفند 1393 ساعت 07:18)

    در کشورهای دیگر بعد از حدود پنج سال مدل خودرو را عوض می کنند ، ما تازه بعد از پنج سال فروش تازه بفکر بستن قرارداد و بقیه قضایا ، ، ، ،