1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. زنگ خطر نخریدن خودروهای داخلی به صدا در آمد

زنگ خطر نخریدن خودروهای داخلی به صدا در آمد

25 مرداد 1394
  • 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به کاهش بی سابقه قیمت خودروهای وارداتی در روزهای اخیر، گفت: تنها اهرم مقابله با رغبت مردم برای خرید خودروهای خارجی،افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی است.

موید حسینی صدر درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به کاهش بی سابقه قیمت خودروهای وارداتی در چند روز اخیر، گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته این کاهش قابل پیش بینی بوده و بازهم امکان افت قیمت خودروهای خارجی وجود دارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حضور خودروسازی های خارجی در کشور باید زنگ خطری برای توقف خودروی داخلی بی کیفیت باشد، تصریح کند: با توجه به حضور شرکت های خارجی در ایران و ازبین رفتن فضای تحریم ها،خودروهای خارجی شرایط بهتری در بازارهای داخلی خواهند داشت.

وی ادامه داد: اگر به موقع نسبت به افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودروهای تولید داخل اقدام نشود،خودروهای وارداتی جای آن ها را در بازار خواهند گرفت.

دیگر نمی توان هیچ تولید بی کیفیتی را به مردم تحمیل کرد.

حسینی صدر تاکید کرد: شرایط جامعه در حال حاضر به گونه ای است که دیگر نمی توان هیچ نوع تولید بی کیفیتی را به مردم تحمیل و حق مردم را سلب کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: خودروسازی های داخلی باید خود را با شرایط جدید وفق داده و از طریق کاهش قیمت و بهبود و ارتقای کیفیت سعی در حفظ مشتری کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی امیدوار به بهبود شرایط خودروسازی های داخلی نیستم، افزود: خودروسازی های ما باید با ادغام با یکدیگر و یا ایجاد تحولات بنیادی در جهت بهبود تولیدات خود اقدام کنند.

تحولی در صنعت خودروسازی ما با برنامه های قبلی رخ نمی دهد.

حسینی صدر تصریح کرد: با برنامه ها و افکار قبلی هیچ نوع تحول و تغییرات زیربنایی در صنعت خودروسازی ما رخ نمی دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ادامه روند کنونی از سوی خودروسازی های داخلی به بی رغبتی مردم نسبت به مصرف خودروی داخلی منجر خواهد شد.

منبع تابناک


نظرات