1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تندر جدید سال آینده وارد بازار ایران می‌ شود

تندر جدید سال آینده وارد بازار ایران می‌ شود

12 اسفند 1394
  • 0

مدیرعامل رنو پارس ازتغییر خودروی تندر-90 و عرضه آن در بازار ایران در سال آینده خبر داد.

پیمان کارگر در مورد وضعیت رنو در بازار خودروی ایران گفت: رنو برنامه‌ دارد تا در ایران به عنوان یک شریک استراتژیک برای خودروسازان ایرانی حضور داشته باشد و در این راه انتقال تکنولوژی چه در زمینه قطعه‌سازی و چه در زمینه ساخت خودرو در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های رنو با ایران خودرو و ساپیا در سال آینده گفت: در راستای همکاری با ایران خودرو فاز 2 تولید خودروی تندر-90 را از سال آینده در دستور کار خواهیم داشت که در این فاز با همکاری ایران خودرو تندر-90 با فیس لیفت (تغییر ظاهر خودرو) انجام گرفته بر روی آن وارد بازار می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی ‌بر اینکه آیا این فیس لیفت همان تغییرات انجام گرفته در رومانی است یا خیر گفت: فیس لیفت انجام شده با سرمایه‌گذاری‌هایی که در این بخش انجام گرفت، برای اولین بار در ایران انجام می‌شود که در آن 35 درصد از خودرو تغییر خواهد کرد. مدیرعامل رنو پارس در پاسخ به پرسش دیگری مبنی‌بر اینکه آیا در بخش فنی خودرو نیز تغییراتی انجام می‌شود،گفت: در تندر-90 جدید به سمت استفاده از گیربکس اتوماتیک در حال حرکت هستیم که در این زمینه هم‌اکنون کاملا به روز هستیم. وی ادامه داد: بحث اصلی در فیس لیفت این خودرو تغییرات در بخش‌های داخلی و نمای عقب و جلوی خودرو است.

 تندر جدید سال آینده وارد بازار ایران می‌ شود



نظرات