1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. انتشار اطلاعیه جدید برای خریداران محصولات ایکاپ شرکت ایران خودرو

انتشار اطلاعیه جدید برای خریداران محصولات ایکاپ شرکت ایران خودرو

21 مهر 1397
  • 3

شرکت ایکاپ طی اطلاعیه ای اعلام کرد در حال ارسال دعوت نامه خودروها برای ماه جدید است.

 انتشار اطلاعیه جدید برای خریداران محصولات ایکاپ شرکت ایران خودرو

در اطلاعیه ایکاپ آمده است:

"دعوت نامه ها برای ماه جدید در حال ارسال است، طبق اعلام قبلی ایکاپ و علی رغم چالش های متعدد، شرکت متعهد به تحویل تمام خودرو های باقی مانده می باشد.

همچنین مشتریان عزیز مستحضر باشید جهت سهولت دسترسی برای تحویل خودرو و ارائه خدمات و گارانتی تعداد نمایندگی های ایکاپ به 65 عدد رسیده که پوشش سراسری تمام استان های ایران عزیز را شامل می شود. "



نظرات

  • حمید حمید (22 مهر 1397 ساعت 12:26)

    منظور از این ماه کدوم ماه است؟

  • محمدرضا جلیلی محمدرضا جلیلی (22 مهر 1397 ساعت 10:49)

    با سلام ، صحبت ماشین ها که پیش می آید می گویند پژو 2008 رنگ آلبالویی ندارد . پس این رنگ 2008 که روی خط تولید است چه رنگی است مگر قرمز یا آلبالویی نیست ؟

  • محسن ایزدی پور محسن ایزدی پور (21 مهر 1397 ساعت 14:23)

    با تشکر چقدر خوب بود به موازات توسعه شبکه خدمات بعد از فروش، سرعت تحویل خودروهای 2008 بیشتر شود تا این افسانه ، با کرم و لطف مسئولین محترم شرکت ایکاپ و دست اندرکاران ، در زمان هستی و عمر کوتاه آدمی به واقعیت تبدیل شود. برآورد نمودم تاخیر تحوبل خودروی آبی رنگ حقیر یا رنگ های قرمز و نقره ای خرداد ماه به بعد ، تقریبا با سفر منتخبین به کره مریخ یکی خواهد شد.
    بهرحال جای تشکر دارد بخاطر تحویل خودروهای خوب و با ارزش . اطمینان دارم از سوی مسئولین محترم ، قابل بخشش است عتاب و تندی این جمعیت باقیمانده که در انتظار خودرو و شرایط پیش آمده ، کم حوصله و گاه افسرده خاطر شده اند