1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. هدایای مدیران خودرو به خریداران برای فروش بیشتر

هدایای مدیران خودرو به خریداران برای فروش بیشتر

1 اسفند 1394
  • 0

با نزدیک شدن به پایان سال، برخی خودروسازان کشور برای جلب نظر مشتریان اقدام به فروش فوری خودروها با مدل 95 در اسفندماه امسال کرده‌اند، تا از این طریق بتوانند انبار شب عید خود را خالی کنند و خودروهای تولیدی روی دستشان نماند.

امکان خرید خودرو مدل 95 در سال 94، فقط یکی از مزایایی است که برخی خودروسازان برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اند. این شرکت به کسانی که ام‌وی‌ام X33 را به صورت نقدی خریداری کنند، یک کارت بنزین دومیلیون تومانی هدیه می‌دهد. در خرید اقساطی نیز به شرط پرداخت اقساط در حداقل زمان (9 ماه) هیچ بهره‌ای از خریدار گرفته نمی‌شود.

 هدایای مدیران خودرو به خریداران برای فروش بیشتر

شرکت مدیران خودرو همچنین 150 گوشی موبایل آی‌فون‌شش هدیه دیگری است که به قید قرعه به خریداران می‌دهد، 100 نفر از خریداران اولیه هم یک بسته شامل یک عدد چمدان لوکس، بلندگوی بلوتوثی و چادر مسافرتی دریافت می‌کنند.

علاوه بر همه اینها این شرکت هزینه یک سال سرویس، تعمیر و نگهداری ام‌وی‌ام‌های خریداری شده را تقبل می‌کند، البته همه این مزایا در صورتی به خریداران تعلق می‌گیرد که تا پایان امسال اقدام به خرید این خودرو کنند.

آنگونه که مدیران خودرو اعلام کرده، قیمت مدل دنده‌ای این خودرو در خرید نقدی 66 میلیون و 460 هزار و مدل اتوماتیک آن 73 میلیون و 660 هزار است و شرکت مزبور موعد تحویل را اسفند 94 اعلام کرده است.



نظرات