1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خودروهای مدل 93 به زودی عرضه می‌شوند

خودروهای مدل 93 به زودی عرضه می‌شوند

20 بهمن 1392
  • 1

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور از عرضه خودروها با مدل 93 از آینده نزدیک خبر داد.

حسن زمانی‌افشار اظهار کرد: احتمالا تا یک هفته آینده عرضه خودروهای داخلی با مدل سال آینده (93) آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که این اقدام تاثیر مثبتی بر تامین خاص و نیاز مصرف‌کنندگان خواهد داشت خاطرنشان کرد: مشتریان خودرو در ایام پایانی سال تمایل ندارند خودروها را با مدل سال 92 خریداری کنند زیرا با فرا رسیدن سال 93 از ارزش خودروی آن‌ها کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: البته سال گذشته به دلیل عدم هماهنگی بین سازمان‌های مرتبط خودروها در ایام پایانی سال با مدل سال جدید عرضه نشدند که موجب ضرر و زیان برخی مصرف‌کنندگان شد.

زمانی‌افشار افزود: قیمت خودروهای عرضه شده با مدل سال 93 در سال جاری اندکی گران‌تر از قیمت خودروها با مدل 92 خواهد بود البته بیشتر مصرف‌کنندگان تمایل به خرید خودروها با مدل سال 93 خواهند داشت.

وی با بیان این‌که با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بازار خودرو از رکود خارج خواهد شد تصریح کرد:‌ عرضه خودروها با مدل سال 93 مشوقی برای حضور بیشتر مصرف‌کنندگان‌ در بازار ایامی پایانی سال خواهد بود.




نظرات

  • حمید کیان حمید کیان (20 بهمن 1392 ساعت 13:27)

    از معدود تفاوتهای خودروهای ایرانی با مدل سال قبل خود میتوان به قیمت و متن مدل خودرو در کارت خودرو و البته اندکی افت کیفیت اشاره کرد.
    برعکس بیشتر خودرو سازهای دنیا که هرساله طیفی از تغییرات و امکانات فنی و رفاهی و شرایط متنوع خرید را برای مشتریانشان در نظر میگیرند.