1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ارتقای کابین مرسدس بنز کلاس اس ضدگلوله

ارتقای کابین مرسدس بنز کلاس اس ضدگلوله

1 دی 1393
  • 4

تاپ کار به سراغ S600 گارد رفته و کابین آن را ارتقا داده است. این در حالی است که به عقیده بسیاری، کابین کلاس اس یکی از زیباترین طراحی‌های حال حاضر و لوکس‌ترین ترکیب ممکن را ارائه می‌کند.

مرسدس S600 گارد با قیمتی 435 هزار دلار، یکی خودروی امن برای تشریفات محسوب می‌شود. به همین دلیل تاپ کار (TopCar) در ارائه جزئیات به شکلی وسواسی عمل کرده و توجهی به هزینه آن نداشته است.

این زره‌پوش با چرمی مخصوص با رنگ سبز زمردی سیر و پنل هایی از جنس چوب توس و روکش‌های ناپا و آلکانترا پوشش یافته است و حتی سطوحی از داشبورد نیز با طلا کار شده‌اند. از آنجا که سفارش‌دهنده این خودرو نیز مسلمان بوده، سقف آن با اسماء متبرک پروردگار طلاکوب گشته است.

این خودرو در سطح حفاظتی VR4 قرار دارد و در برابر سلاح‌های نظامی سبک و نارنجک دستی و از این قبیل به خوبی از سرنشینان خود محافظت می‌کند. در زیر کاپوت این خودرو موتوری 12 سیلندر V شکل قرار دارد که از حجم 6.0 لیتری آن 530 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور قابل استخراج است.

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس

کابین مرسدس بنز کلاس اس



نظرات

  • آفرین آفرین (13 دی 1393 ساعت 07:15)

    آدمی که این ماشین را سوار میشود مبلمان خونه مسکونی اش چطوره والا بعضی هت چقدر راحت زندگی میکنند بعضی ها هم سوار پراید می شوند و توخونه روی موکت مینشینند خوشا به حال این ها واقعند راحتننننننننند

  • اسکالید اسکالید (2 دی 1393 ساعت 17:21)

    بسیار عالی....

  • محمدماجد محمدماجد (1 دی 1393 ساعت 20:42)

    ایول به همون الله وسط سقفش

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (1 دی 1393 ساعت 14:03)

    شبیه یک نفر بر تشریفاتی شد