1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فروش محصولات ایران‌خودرو کرمانشاه در بازار!

فروش محصولات ایران‌خودرو کرمانشاه در بازار!

30 مهر 1396
  • 0

محمد ملکی گفت: تجاری سازی و فروش اولین سری محصولات تولیدی ایران خودرو کرمانشاه آغاز و این محصولات روانه بازار شد.

وی با اشاره به استانداردهای خاصی که گروه صنعتی ایران خودرو دارد، افزود: پس از انجام موفق مراحل مختلف تست آزمایشی، مجوز تجاری سازی محصولات را دریافت کردیم و خودروهایی که در کارخانه خودروسازی کرمانشاه تولید می‌شود استاندارد ملی ایران و استاندارد گروه صنعتی ایران خودرو را داراست.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه یادآوری کرد: اولین سری این محصولات بر اساس میزان تولیدی که داریم روانه بازار شد و همزمان با افزایش میزان تولید، ورود محصولات به بازار نیز بیشتر خواهد شد.

ملکی میزان تولید کنونی این کارخانه را روزانه 40 دستگاه عنوان کرد که تا پایان آبان به 60 دستگاه در روز (معادل ظرفیت اسمی) می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: محصولات ابتدا وارد پارکینگ شرکت ایران خودرو کرمانشاه می‌شود و سپس فروش به صورت یکپارچه و توسط خود گروه صنعتی ایران خودرو انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس سیاست گروه صنعتی ایران خودرو اولویت فروش با بازار کرمانشاه و رفع نیازهای این بازار است، یادآوری کرد: پس از آن نیاز بازار استان‌های همجوار و پس از آن نیز سایر استان‌های کشور پوشش داده خواهد شد.

ملکی تاکید کرد: قطعا یکی از سیاست‌های ایران خودرو صادرات محصولات به کشور عراق است که صادرات خودرو به عراق نیز به صورت یکپارچه و توسط خود گروه صنعتی انجام می‌شود.

کارخانه خودروسازی کرمانشاه با ظرفیت تولید اولیه سالانه 30 هزار دستگاه خودرو پژو پارس، مرداد امسال به بهره‌برداری رسمی رسید.



نظرات