1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خط تولید خودرو جک S5 راه‌اندازی شد

خط تولید خودرو جک S5 راه‌اندازی شد

21 بهمن 1393
  • 5

 خط تولید خودرو جک S5 راه

سید محمدرضا میرعلینقی مدیرعامل کرمان موتور در این مراسم با اشاره به وضعیت رقابتی بازار در سال آینده، افزود: دیدگاه این مجموعه در بخش توسعه بازار با اولویت توجه به نیازهای مشتریان خواهد بود و با این رویکرد تلاش خواهیم کرد تا سهم بیشتری از بازار داخلی را به دست آوریم.

وی گفت: این شرکت در چشم انداز برنامه های خود توسعه محصول را با تمرکز بر ارتقای سطح کیفی تولیدات دنبال خواهد کرد و در همین زمینه طی سال جاری بسترهای مناسبی در راستای تحقق اهداف پیش رو فراهم شده است.

میرعلینقی با بیان اینکه با توسعه امکانات و ارتقای شبکه نمایندگی ها خدمات مطلوب تری را به مشتریان خود ارائه و جایگاه این مجموعه در بازار ایران را بهبود خواهیم بخشید، افزود: در سال ۹۳ بسترهای مناسبی برای توسعه بازار فراهم شد که نتایج آن در سال آینده با عرضه محصولات جدید همچون لیفان ۷۲۰، لیفان ۸۲۰، ایکس ۵۰ و جک اس۳ در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

میرعلینقی با بیان اینکه در راستای رسیدن به این هدف برنامه های گسترده ای در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با پیاده سازی برنامه توسعه کارخانه، افزایش بهره وری و افزودن تولید دستیابی به این هدف امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: توسعه سبد محصول این شرکت با ارزیابی دقیق بازار و بررسی سلیقه و خواست مشتریان دنبال خواهد شد و در عین حال، تلاش خواهیم کرد تا با حفظ مزیت رقابتی در حوزه قیمت محصولات و همچنین ارائه تسهیلات متنوع خرید به این اهداف دست یابیم.



نظرات

  • نژادحسینی نژادحسینی (21 بهمن 1393 ساعت 18:49)

    آدم پول ماشین چینی رو بده و ماشین چینی بخره بهتره تا پول ماشین فرانسه رو بده و ماشین چینی بخره

    جرمی جرمی (24 بهمن 1393 ساعت 18:58)

    جمله حکیمانه ای بود ، امیدوارم گوش شنوا وجود داشته باشه .

  • محمدماجد محمدماجد (21 بهمن 1393 ساعت 16:59)

    خوبه

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (21 بهمن 1393 ساعت 15:22)

    من کره ای های دست دوم را بازم انتخاب خواهم کرد

  • آفرین آفرین (21 بهمن 1393 ساعت 11:45)

    بمیمنت و سلامتی ، راستی تایوان هم جز چین است جنس بنجل زیاد داره .