1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعتراض خریداران جک از کرمان موتور

اعتراض خریداران جک از کرمان موتور

22 شهریور 1394
  • 0

برخی از مشتریان کرمان موتور(خریدار خودروی جک) اعلام کرده‌اند که نمایندگی‌های فروش کرمان موتور انصراف خریداران را قبول نکرده و با بهانه‌های مختلف حاضر به پرداخت پیش خرید مشتریان ظرف یک ماه نیستند. و به بهانه های مختلف پرداخت را به تاخیر می اندازند.

رکود بازار خرید و فروش خودرو باعث شده تا برخی مشتریانی که قبلا ً خودروهایی را پیش خرید کرده بودند، اقدام به فسخ قرارداد با شرکت‌های خودروساز کرده و پیش پرداخت های خود را پس بگیرند که شنیده شده این موضوع در خرید خودروی جک از کرمان موتور هم اتفاق افتاده است. اما شرکت‌های خودروساز برای تأمین هزینه‌های خود از این موضوع استقبال نمی‌کنند و با بهانه تراشی‌هایی حاضر به پس دادن پول منصرفین از پیش خرید نیستند.

یک مقام مسئول در شرکت کرمان موتور در همین ارتباط به تسنیم گفت: این شرکت هیچ مشکلی در بازپرداخت پول انصرافی ها ندارد و در بازه 30 روزه پول انصراف دهندگان را پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلی در پرداخت‌ها به مردم وجود نداشته است، افزود: هر مشتری که مایل به انصراف باشد نمایندگان این شرکت ملزم هستند مبلغ را در اسرع وقت به خریدار تحویل دهند.

این مقام مسئول در کرمان موتور اضافه کرد: اگر مشتریان مشکلی با نمایندگی ها داشته باشند با امور مشتریان شرکت تماس بگیرند تا مشکل آنها رسیدگی شود. اما به صورت کلی اگر نماینده‌ای انصراف مشتریان را قبول نکند تخلف کرده و با آن برخورد لازم انجام می‌شود.

اظهارات این مسئول در شرکت کرمان موتور در حالی مطرح می‌شود که برخی از مشتریان این شرکت در تماس با خبرگزاری اعلام کرده‌اند که نمایندگی‌های فروش کرمان موتور انصراف خریداران را قبول نکرده و با بهانه‌های مختلف حاضر به پرداخت پیش خرید مشتریان ظرف یک ماه نیستند. حتی به برخی آنها اعلام شده که مبالغ انصراف دهندگان را تا چندین ماه آینده پرداخت می‌کنیم.



نظرات