1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بسته رایگان فصلی ایساکو برای زمستان

بسته رایگان فصلی ایساکو برای زمستان

24 آذر 1394
  • 0

شرکت ایران خودرو در راستای برنامه‌ریزی برای تکریم مشتریان و ایجاد تحول و تنوع در ارائه خدمات، از 24 آذر‌ماه سال جاری تا چهارم دی‌ماه در بیش از 400 نمایندگی مجاز سراسر کشور، طرح بزرگ و بی‌سابقه‌ای را در آستانه فصل زمستان اجرایی می‌کند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت ایساکو هر سال، طرح‌هایی چون طرح هوای پاک، بازدید موتور رایگان، بازدید زمستانی، بازدیدهای قبل از سفر، خدمت‌رسانی‌های ویژه در ایام خاص سال و ... را در برنامه‌های خود داشته است و در زمستان امسال نیز طرح متفاوت «جشنواره برف» (بسته رایگان فصلی) را به صورت بسیار ویژه‌ای برای کسب حداکثری رضایت ذی‌نفعان خود برگزار خواهد کرد.

رضا حسینی تشریح کرد: در این جشنواره که برای اولین بار و به سبکی نو برگزار می‌شود، دو بسته، تحت عنوان «بسته رایگان» و «بسته ویژه» به مشتریان ارائه خواهد شد. «بسته رایگان» شامل تعویض رایگان شمع موتور، مایع ضدیخ و مایع شیشه‌شوی است که مشتریان هیچ اجرتی برای دریافت این خدمات پرداخت نخواهند کرد. در این بسته در صورتی که مشتری تعویض روغن را هم در نمایندگی انجام دهد، می‌تواند فیلتر روغن رایگان نیز دریافت نماید.

وی افزود: در «بسته ویژه» ارائه بیش از صد قلم قطعات مصرفی با تخفیف 7 تا30درصدی و همچنین 10% تخفیف برای اجرت تعویض قطعات در نظر گرفته شده است.

حسینی در ادامه افزود: از آن‌جایی که مشتریان و نمایندگی‌های مجاز بزرگ‌ترین دارایی ما هستند، تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا یک رابطه دو سویه برد ـ برد را بین آن‌ها برقرار کنیم و علاوه بر مشتریان عزیز که از این طرح منتفع می‌شوند، نمایندگان ما هم بتوانند به شکل مناسبی از منافع جشنواره زمستانی بهره‌مند شوند. به همین خاطر طی این برنامه خدمات گسترده رایگان و طرح‌های خاصی به مشتریان و نمایندگی‌های خود ارائه و در پایان طرح، پس از قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای به مشارکت‌کنندگان به قید قرعه و همزمان با جشن‌های دهه مبارک فجر اهداء خواهد شد.

وی در پایان گفت: همکاران ما در ایساکو همگام با اجرای طرح‌های نوین خدماتی سعی دارند، بهبود و تفاوت در ارائه خدمات را که حق مشتریان است، اجراء و تکریم مشتریان را به معنای واقعی خود محقق نمایند.

 بسته رایگان فصلی ایساکو برای زمستان



نظرات