1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کسب رتبه اول خدمات پس از فروش ایران خودرو برای سومین سال متوالی

کسب رتبه اول خدمات پس از فروش ایران خودرو برای سومین سال متوالی

23 تیر 1394
  • 2

شرکت ایساکو برای سومین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین خودروسازان داخلی کسب کرد.

در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبکه گسترده نمایندگی های مجاز جایگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با سایر خودروسازان از آن خود کرده و برای سومین بار رتبه اول را در تاریخ ادواری این ارزیابی ها به دست آورد.

ارتقای کیفیت و مشتری مداری از اهداف کلان و بسیار مهم گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده که نتایج ارزیابی های اخیر، بیانگر حرکت در مسیر دست یابی به این مهم بوده است.

ویژگی خاص و برتری این دوره‌از ارزیابی ها، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارایه شده به تمامی محصولات ایران‌خودرو ا‌ست و این در حالی ‌است که تنوع محصول و تعداد نمایندگی های ارزیابی شده نسبت به سایر خودروسازان فاصله معنا داری داشته و قابل قیاس با واردکنندگان خودرو به لحاظ کمی و تعدادی نیست.

بر اساس این گزارش با تعریف و تدوین پروژه ها و برنامه های کیفی در تمامی حوزه ها سعی شده فاصله ها با استانداردهای جهانی کم شده و رضایت حداکثری مشتریان سرلوحه‌تمامی فعالیت ها قرار گیرد.

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، شرکت ایساکو با به دست آوردن امتیاز کل ۹۱/۸۲ برای ششمین سال متوالی و با کسب بالاترین امتیاز ، جایگاه خود را به عنوان برترین ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بین ۴۱ شرکت در کشور تثبیت کرد.



نظرات

  • مصفا مصفا (24 تیر 1394 ساعت 02:51)

    مشخصه با خودشون!

  • حامدصابر حامدصابر (23 تیر 1394 ساعت 14:59)

    چقدر خوشحالن میشه بگید با کیا رقابت داشتین ؟؟