1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. برنامه شرکت ایساکو برای مقابله با قطعات تقلبی

برنامه شرکت ایساکو برای مقابله با قطعات تقلبی

4 اسفند 1394
  • 0

مدیر عامل شرکت ایساکو گفت: هر چند اجرای طرح اصالت قطعه در شرکت ایساکو از طرح‌های بسیار خوب و قابل قبول برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی است اما وجود قطعات تقلبی و سوء استفاده سودجویان در بازار هنوز منتفی نیست.

رضا حسینی اظهار کرد: شرکت ایساکو برای کاهش آمار تخلفات در حوزه فروش قطعات، از برچسب دارای هولوگرام‌‌ و بارکد انحصاری استفاده کرده که خریداران با استفاده از دو روش می‌توانند به اصالت کالا پی ببرند. وی افزود: یکی از این ‌راه‌ها ارسال کد قطعه به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ است و دیگری استفاده از بارکدخوان که یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است. این روش راهی کاملا مطمئن و غیر قابل دسترس برای سودجویان است.

حسینی در خصوص مقابله با قطعات تقلبی در بازار و برنامه‌های آتی ایساکو گفت: برای مقابله با قطعات تقلبی در بازار باید پشتیبانی و حمایتی همه جانبه از سوی سازمان‌های مربوط صورت گیرد؛ وی ادامه داد: تا زمانی که دست کپی‌کاران و متقلبین از بازار قطعات کوتاه شود، شرکت ایساکو تلاش خواهد کرد،با توزیع مناسب لوازم و قطعات یدکی، بیش از پیش شبکه نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز را پوشش دهد تا مشتریان بتوانند نیاز خود را بدون مراجعه به فروشگاه‌های متفرقه تامین کنند. وی تاکید کرد: بدیهی است مراکز مجاز ایساکو، قطعات اصل، استاندارد و با کیفیت را به دست مصرف کننده می‌رسانند.

وی همچنین ارایه قطعات در رده‌های متفاوت قیمتی را راهکاری برای خروج شبکه‌های غیر مجاز از شبکه تامین بازار دانست و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته شرکت ایساکو در نظر دارد قطعات را درجه‌بندی کرده و در رده‌های قیمتی مختلفی به بازار ارایه کند تا مشتریان ضمن اطمینان از کیفیت کالا، متناسب با بودجه خود حق انتخاب داشته باشند.

مدیر عامل شرکت ایساکو تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال آینده حداقل ٣٠ درصد اقلام مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش با تنوع کیفی متفاوت، توزیع و عرضه خواهد شد.



نظرات