1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تمایل عراق به استفاده از محصولات سایپا

تمایل عراق به استفاده از محصولات سایپا

20 اسفند 1393
  • 2

علی هاشم، مدیر عامل شرکت گامکو و سید ماجد، مشاور حقوقی وزیر بازرگانی عراق به همراه هیاتی از مدیران صنعتی کشور عراق، در نشستی با سعید مدنی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا و جمعی از معاونین و مدیران صادرات و تولید شرکت سایپا بر تعمیم و ادامه همکاری مستمر دو طرف تاکید و ابراز علاقه کردند که سطح همکاری ها در عرضه محصولات جدید سایپا در کشور عراق گسترش یابد.

در این دیدار مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: ما با ملت عراق و سوریه از لحاظ فرهنگ و اصالت یکی هستم و تنها زبان ما متفاوت است و نسبت به برادران عراقی با توجه به اشتراکات دینی و فرهنگی احساس نزدیکی بیشتری می کنیم.

سعید مدنی در خصوص افزایش سطح همکاری و مبادلات بیان کرد: در سال گذشته در زمینه تولید و صادرات خودرو به کشور عراق همکاری خوبی داشتیم و امیدوارم در سال آینده با توجه به افزایش و تنوع محصولی که در گروه خودرو سازی سایپا صورت گرفته است، صادرات و تولید بیشتری در خصوص عرضه محصولات با کیفیت در کلاس جهانی در کشور عراق داشته باشیم.

در ادامه این نشست: علی هاشم مدیر عامل شرکت گامکو ضمن خرسندی از پیشرفت و تعالی صنعت خودرو سازی در ایران اظهار کرد: من از صمیم قلب به جمهوری اسلامی ایران اعتماد و اعتقاد دارم و علاقه مند هستیم که در بهبود وضعیت و افزایش سطح همکاری اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: بنده از شرکت های خارجی زیادی در حوزه تولید خودرو بازدید کرده ام و آن چیزی که امروز در شرکت سایپا حضوراً دیدم، واقعا برای من جالب و شگفت انگیز بود که کشور جمهوری اسلامی ایرا ن در حوزه صنعت خودرو به جایگاه خوبی در زمینه تجهیزات و تولید خودرو های سواری رسیده است و ما هم برای گروه خودرو سازی سایپا آرزوی موفقیت و رشد روز افزون در منطقه و جهان را داریم.

مدیر عامل شرکت گامکو در خصوص محصولات گروه خودرو سازی سایپا افزود: محصولات شرکت سایپا از لحاظ حجم ، امکانات ، قیمت و خدمات پس از فروش برای اشخاص طبقه متوسط جامعه بهترین گزینه است و استفاده از محصولات سایپا ، به دلیل داشتن مزیای زیاد در سبد خرید خانوادگی بنده نیز قرار دارد.

علی هاشم در پایان گفت: من به عنوان نماینده دولت و جزیی از تشکیلات دولتی عراق ، خودم را شریک تجاری جمهوری اسلامی ایران با عقد و اخوت برادری می دانم و توقع و انتظارم این است که در سطح تبادل تجاری بین دو کشور با بالاترین سطح ممکن برسیم، و همچنین خیلی خوشحالم و مفتخرهستم که در خدمت برادران ایرانی و کارکنان شرکت سایپا بودم.



نظرات

  • ارشیاخط ارشیاخط (20 اسفند 1393 ساعت 13:06)

    پیشرفت؟؟؟؟؟؟
    جک سال 93!

  • آفرین آفرین (20 اسفند 1393 ساعت 06:30)

    خدا کند مشتری های خارج از ایران زیاد شوند ، بناچار مجبور میشوند کیفیت را بلا ببرند .