1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مشکل سند زدن و تحویل خودروهای ثبت نامی اقساطی

مشکل سند زدن و تحویل خودروهای ثبت نامی اقساطی

7 آذر 1394
  • 0

از آنجایی که معاونان فروش ایران خودرو و سایپا از هفته گذشته زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی را امروز شنبه اعلام کرده بودند از این رو خبرنگاران با مراجعه به چند نمایندگی دو شرکت خودروساز یاد شده، وضعیت تحویل خودروها را مورد پایش قرار داد.

بر پایه این گزارش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو واقع در دو راهی قلهک از جمله شعباتی بود که تعداد زیادی از افراد برای ثبت‌نام خودروهای تحت پوشش وام 25 میلیونی در هفته‌های گذشته به آنجا مراجعه کرده بودند.

این گزارش می‌افزاید: امروز که به گفته معاون فروش ایران خودرو زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی بود این نمایندگی بسیار خلوت و بدون هیچ ازدحامی از جمعیت ثبت‌نام‌کنندگان خودرو بود.

در این شعبه مسئول نمایندگی ایران خودرو در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از امروز خودروهای ثبت‌نامی در این شعبه تحویل مردم خواهد شد گفت: در حال حاضر تمامی خودروهای ثبت‌نامی به این نمایندگی تحویل داده شده و در پارکینگ‌ها مستقر شده است.

وی افزود: ولی به دلایل نامعلومی هیچ یک از خودروهای ثبت‌نامی به نام افراد سند زده نمی‌شود و علت آن ظاهرا اختلاف بانک مرکزی و شرکت خودروسازی ایران خودرو در بخش دریافت تسهیلات 25 میلیون تومانی می‌باشد.

به گفته این مسئول نمایندگی ایران خودرو هنوز کسی برای تحویل خودروی خود به این مرکز مراجعه نکرده است؛ و در صورت مراجعه البته خودرویی هم به وی تحویل داده نمی‌شود.

بر پایه این گزارش همچنین مراجعه خبرنگاران به نمایندگی سایپا واقع در ضلع جنوبی پارک ساعی در خیابان ولیعصر حکایت از آن دارد که این نمایندگی نیز از تحویل خودروهای ثبت‌نامی امتناع می‌کند.

این گزارش می‌افزاید مسئول این نمایندگی با اشاره به اینکه خودروهای ثبت نامی فاکتور زده نشده‌اند، گفت: هر موقع خودروهای ثبت نامی فاکتور شود به مشتری زنگ می‌زنیم و نسبت به مراجعه آنها برای تحویل خودرو اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

گفتنی است؛ تماس‌های تلفنی خبرنگاران، به تعدادی از نمایندگی‌های ایران خودرو و سایپا در مناطق مختلف تهران نیز حکایت از عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مردم برخلاف وعده‌های داده شده مسئولین دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا دارد.



نظرات