1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. جزییات فعالیت اکیپ امدادی ایران‌خودرو در نوروز

جزییات فعالیت اکیپ امدادی ایران‌خودرو در نوروز

10 فروردین 1395
  • 0

مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: در اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو 2140 اکیپ امدادی از 25اسفندماه با استقرار در تمامی جاده های کشور به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداخته اند.

به گفته سیدعلی جعفری این جشنواره خدمت رسانی تا 16 فروردین به صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو ایران اظهار کرد: در نوروز 95 ناوگان خدماتی و امدادی گروه صنعتی ایران خودرو با توان 2140 اکیپ/شیفت امدادی شامل خودروها و موتور سیکلت امدادی، پایگاه ثابت و سیار و خودروهای حمل جرثقیل در سراسر کشور به همراه 519 نمایندگی - 287 نمایندگی شبانه روزی - و 262 فروشگاه ایساکو در حال ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

جعفری تشریح اقدامات صورت گرفته در نیمه نخست تعطیلات نوروزی سال 95 اظهار کرد: در جشنواره خدمات نوروزی امسال هدفگذاری هایی براساس استانداردهای جهانی در بحث امدادهای جاده ای صورت گرفت که همه این برنامه ها در 11روز نخست اجرای طرح محقق شده است.

وی گفت: از زمان تماس هموطنان تا لحظه رسیدن امدادگر «زمان انتظار» گفته می شود که هدفگذاری در نوروز 95 حدود 30دقیقه بود اما موفق شدیم به طور میانگین در سطح کشور زمان 25دقیقه را ثبت کنیم.

وی گفت: از زمان تماس هموطنان تا لحظه رسیدن امدادگر «زمان انتظار» گفته می شود که هدفگذاری در نوروز 95 حدود 30دقیقه بود اما موفق شدیم به طور میانگین در سطح کشور زمان 25دقیقه را ثبت کنیم.

مدیرعامل امدادخودرو ایران ادامه داد: برنامه ریزی کرده بودیم که از زمان رسیدن امدادگر تا زمان رفع ایراد، به مدت زمان 40دقیقه برسیم که در این بخش نیز موفق به ثبت میانگین 30دقیقه شده ایم.

جعفری هدفگذاری برای رفع ایراد خودروها در محل را 90درصد درخواست های امدادی اعلام کرد و گفت: با تکیه بر توان تخصصی امدادگران، بیش از 95درصد درخواست های امدادی به رفع اشکال در محل منجر شد.

وی با بیان اینکه بیش از 70درصد از ایرادها و اشکالات ایجاد شده بدون نیاز به تعویض قطعه رفع شده اند، ادامه داد: روند آماری خدمات امدادی در سال 95 رو به کاهش بوده است که دلیل اصلی این امر می تواند افزایش کیفیت قطعات و تولید خودروها باشد.

جعفری اظهار کرد: بارندگی های قابل توجه در بیشتر استان های کشور به ویژه مسیرهای پرتردد، یک طرفه و گاهی مسدود شدن برخی جاده های اصلی در سفرهای نوروزی و ترافیک ایام تعطیلات مشکلاتی را در امر امدادرسانی ایجاد کرده اما با تلاش مجموعه ایران خودرو موفق شدیم کارنامه قابل قبولی در این امر داشته باشیم.

مدیرعامل امداد خودرو ایران بیشترین امدادرسانی های صورت گرفته را پس از تهران در استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، گیلان و مازندران اعلام کرد و افزود: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو که از 25اسفندماه آغاز شده است با تمام توان تا 16فروردین ادامه خواهد داشت.



نظرات