1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. درخواست افزایش قیمت از طرف ایران خودرو به شورای رقابت

درخواست افزایش قیمت از طرف ایران خودرو به شورای رقابت

8 اردیبهشت 1394
  • 1

هاشم یکه زارع در گفت و گویی از ارسال مستندات ایران خودرو به شورای رقابت برای اعمال تغییرات قیمتی در محصولات این شرکت خبرداد و اظهارداشت: امسال هزینه‌های تولید نسبت به سال گذشته با افزایش هایی روبه رو شده است به همین منظور ما اطلاعات هزینه‌های تمام شده محصولات خود را به شورای رقابت ارسال کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اطلاعات هزینه ای خود را به شورای رقابت ارسال کرده ایم، افزود: قرار است شورا این اطلاعات را بررسی و نتایج را به ما اعلام کند.

طراح آلمانی 2 هفته در ایران بود و جمعه برگشت

مدیر عامل ایران خودرو در رابطه با انتشار برخی از اخبار مبنی بر بلاتکلیفی قرارداد 4 ساله ایران‌ خودرو با یک طراح آلمانی هم به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت : قرار نیست تمام فعالیت های ما رسانه ای شود. اما باید بگویم هیچ بلاتکلیفی در این قرار داد وجود نداشته و این طراح دو هفته قبل به ایران سفر کرده و جمعه شب به آلمان برگشته است.

یکه زارع اضافه کرد: "واو را " 20 روز دیگر هم به همراه تیم خود به ایران سفر خواهد کرد تا روند همکاری خود را با این شرکت ادامه دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه هنوز قرار داد ایران خودرو و پژو نهایی نشده است، گفت: در سفر اخیر خود به فرانسه هم به دنبال تدوین توافقنامه نامه نهایی با این شرکت بودیم که هنوز حاصل نشده است.

یکه زارع با بیان اینکه در کنار مذاکرات ما با شرکت پژو قطعه سازان داخلی هم به دنبال همکاری با شرکت‌های بزرگ قطعه سازی فرانسه و سایر کشورها هستند، تصریح کرد: در قرار جدید خود با این شرکت پژو تمام منافع خودروسازان داخلی را رعایت و سپس اقدام به تصویب نهایی آن خواهیم کرد.

مدیر عامل ایران خودرو اضافه کرد: اولویت ما ساخت داخل قطعات است تا از آسیب های احتمالی قطع روابط همکاری با شرکای بین المللی جلوگیری کرده و سطح کیفی محصولات خود را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته حجم تولید این شرکت افزایش و به 602 هزار و 393 دستگاه رسیده است، گفت: این امر نشان از آن دارد که کاهش تولید ایران در سالهای تحریم، به خاطر ترک پژو از بازار ایران و قطع همکاری با ایران‌خودرو نبوده و عوامل دیگری نیز در رابطه دخیل هستند.



نظرات

  • رخش جاده رخش جاده (8 اردیبهشت 1394 ساعت 22:02)

    کیفیت رو بالا ببرن ما حاضریم گرون بخریم . . .