1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نسل جدید محصولات مرسدس بنز به لیست ایران خودرو دیزل اضافه می‌شود

نسل جدید محصولات مرسدس بنز به لیست ایران خودرو دیزل اضافه می‌شود

11 آبان 1394
  • 1

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از عرضه کامیون شش تن آرنا در آینده نزدیک به بازار خبر داد که این محصول هم‌اکنون در حال طی مراحل آزمون‌های کیفی خود است.

غلامرضا رزازی همچنین در ادامه با اشاره به مذاکرات انجام شده با شرکت مرسدس بنز از عرضه نسل جدید کامیون کشنده اکتروس در سال آینده به بازار و حضور ان در نمایشگاه‌های اتی این شرکت خبر داد.

وی در خصوص مراحل مذاکرات این شرکت با مرسدس بنز نیز خاطرنشان ساخت که روابط ما با این شرکت به سرعت در حال بهبود و پیشرفت است و در آینده نزدیک شاهد ورود چند محصول جدید از این شرکت به سبد محصولات ایران خودرو دیزل خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استفاده از فناوری و دانش فنی روز شرکت مرسدس بنز در محصولات شرکت ایران خودرو دیزل از توافق صورت گرفته برای استفاده از موتور جدید سری 900 مرسدس بنز بر روی کامیونت آرنا خبر داد که هم‌اکنون این محصول در حال طی مراحل آزمون کیفی خود است.

وی افزود: موتور جدید سری 900 مرسدس بنز که از توان واستاندارد بالاتری نسبت به موتورهای موجود برخوردار است، قرار است در شرکت ایدم به تولید رسیده و در مینی‌بوس آرین نیز جایگزین موتور فعلی شود.

غلامرضا رزازی همچنین از طراحی مینی‌بوس هفت متری دو در جدید با ظرفیت بیشتر مسافر خبر داد و تاکید کرد که اتوبوس شهری 12 متری و 18 متری طراحی شده توسط کارشناسان شرکت ایران خودرو دیزل هم‌اکنون نمونه‌سازی شده و در مرحله آزمون است.

وی افزود: دولت بکارگیری تولید 17 هزار دستگاه اتوبوس گازسوز را در خطوط اتوبوسرانی کشور در دست اجرا دارد و قرار است موتور جدید سری 936 مرسدس بنز که پایه گاز‌سوز است بر روی این اتوبوس‌ها نصب شود که تا دو ماه آینده آزمون‌های آن انجام خواهد شد.



نظرات

  • ناصر اکبزی ناصر اکبزی (10 اسفند 1395 ساعت 07:58)

    از شرکت پلایشگاه نفت جزیره لاوان هستم تقاضای خرید یک دستگاه آمبولانس را دارم لفطاٌمشخصات فنی (موتوری وتجهیزات)همراه با قیمت تمام شده را ارسال کنید
    متشکرم