1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. آشنایی با عضو جدید بازار زیر 50 میلیون , جیلی gc6

آشنایی با عضو جدید بازار زیر 50 میلیون , جیلی gc6

30 تیر 1395
  • 6


با حضور همه جانبه خودروهای چینی به بازار قابل آزمایش ایران و جلوگیری از ورود خودروهای آمریکایی و برخی برندهای اروپایی ،اخبار خودرو این روزها مربوط به واردات و مونتاژ خودروهای چینی خواهد بود و این بار هم شاهد حضور یکی دیگر از این خودروها خواهیم بود.

 جیلی gc6



رضا ظروفیان مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازان بم از عرضه خودروهای جیلی به بازار کشور درنیمه ی دوم سال جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: محصول جیلی « جی.سی۶ » که در دو نوع دستی و اتومات به بازار خواهد آمد ، اولین خودروی کلاس متوسط یا سایز b خواهد بود که قرار است با قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان عرضه شود.

 جیلی gc6


 جیلی gc6


 جیلی gc6

به گفته وی، خودروسازان بم تصمیم دارد محصول جی.سی۶ با دنده اتومات را با قیمتی بین ۴۵ تا ۴۹ میلیون تومان و این خودرو با گیربکس دستی را بین ۴۱ تا ۴۳ تومان راهی بازار داخلی کند.

جیلی GC6 به یک پیشرانه کم مصرف 1.5 لیتری با 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور مجهز است و با مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در یکصد کیلومتر، ترمز های چهار چرخ دیسک مجهز به ABS و EBD و 5 ستاره ایمنی از موسسه C NCAP از مشخصات فنی قابل قبولی برای رقابت با تندر 90 و سایر خودروهای حاضر در کلاس قیمتی 40 الی 50 میلیون تومان برخودار است.

براساس گزارش های بدست آمده ، در پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز محصول شاسی بلند «جیلی NL3» از سوی شرکت خودروسازان بم رونمایی و معرفی شد که به گفته مدیر بازاریابی این شرکت، تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی برنامه ای برای تولید یا عرضه این خودرو به بازار داخلی نداریم.

ظروفیان در پایان مهمترین دلیل رونمایی خودرو شاسی بلند جیلی را بازارسنجی و کسب اطلاعات بازار از طریق حضور در نمایشگاه های مختلف دانست تا با توجه به نتایج نسبت به آینده حضور «ان.ال-۳» در بازار ایران تصمیم گیری شود.

منبع: سایت ایران جیب



نظرات

  • احسان احسان (31 تیر 1395 ساعت 16:01)

    ماشین های چینی پادشاهن در برابر خودرو های داخلی

  • مهدی مهدی (31 تیر 1395 ساعت 04:23)

    تو چین ۱۵ میلیونه

  • سعید سعید (30 تیر 1395 ساعت 18:49)

    خدایی یه چیزی بگم، فقط دارندگان محصولات داخلی ناراحت نشن، محصولات چینی شرف دارن به محصولات داخلی ما،چرا؟ مردم ما فکر میکنن تمام قطعات داخل تولید میشه ولی اینجور نیست،تقریبا ۵۰ درصد قطعات ازچین وارد میشه اونم نه درجه یک، بلکه درجه !!!!! ،،حداقل خودروهای چینی میدونیم همش از چین میاد و از کیفیت بالاتر و گرید بالاتری برخوردارن.

  • من من (30 تیر 1395 ساعت 16:31)

    شرایط فروش:فقط کافیست جمجمه شمامشتری گرامی مدت چندساعت درفریزر باشدتاکاملا منجمدشودوانگاه اقدام به خریدمیکنید

  • محسن تاویلی محسن تاویلی (30 تیر 1395 ساعت 15:12)

    با سلام .لطفا شرایط پیش فروش این خودرو را برای بنده ایمیل فرمایید.متشکرم

    عبداله عبداله (30 تیر 1395 ساعت 19:23)

    چشم